Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Jag kissar hela tiden och mest illamående. Imorse kunde jag inte Äta min favorit frukost ägg mackor med kaviar =/ det gillade inte Myggan...
Haha ja!
Inget om grav eller mammor, mars -15.. Det får absolut inte komma ut. Men man kunde väl göra någon inställning på fb? så det inte syns
Hoppar in här.. har BF 25/2 enligt beräkningar men kommer garanterat gå över tiden och föda i mars så lika bra att vara med här från början :)
Gällande FB grupp.. om man gör gruppen hemlig så kan icke medlemmar inte hitta gruppen om de så söker efter den. Bättre med att göra gruppen hemlig än att namnge den nåt konstigt för då kan ens vänner se i sitt nyhetsflöde vad man har skrivit i gruppen i alla fall..
Hoppar in här.. har BF 25/2 enligt beräkningar men kommer garanterat gå över tiden och föda i mars så lika bra att vara med här från början :)
Gällande FB grupp.. om man gör gruppen hemlig så kan icke medlemmar inte hitta gruppen om de så söker efter den. Bättre med att göra gruppen hemlig än att namnge den nåt konstigt för då kan ens vänner se i sitt nyhetsflöde vad man har skrivit i gruppen i alla fall..
Börja ta denna tablett idag då en kompis tar den som är gravid och de rekommendera den på hälsobutik:

Ser att den innehåller A-vitamin. Ska man äta eller inte äta den? Då borde de inte rekommendera den om det ej är okej?
Hänger gärna på här om ok? Vi fick vårat plus i torsdags efter 13 långa månaders försök. Hade redan innan märkt att jag fått kraftigt ökad aptit och jätteömma bröst och sprang mycket på toan. Testade när vi kom hem från en vecka på västkusten och där var det efterlängtade plusset :) nu har jag lite stickningar i magen förutom de andra ovan nämnda symptomen. Det jobbigaste är att jag ständigt är hungrig !
Var på stan dagen efter jag plussat och köpte denna =)
Kunde inte motstå =) så söt och underbar =)

Börja ta denna tablett idag då en kompis tar den som är gravid och de rekommendera den på hälsobutik:

Ser att den innehåller A-vitamin. Ska man äta eller inte äta den? Då borde de inte rekommendera den om det ej är okej?