Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Usch! Fullmåne och utvecklingssprång på samma gång :( Jaja....vi får påminna oss om att det "bara" är en fas ;)
I dag kom det....första ordet! Såklart var det "mamma" :) Tror dock inte att hon fattar riktigt vad hon säger men hon tittade faktiskt på mig flera gånger och sa mamma så kanske begriper hon mer än man tror ;)
I måndags reste hon sig mot soffan, idag mot toastolen och mot kökslådorna. Dags att montera dit öppnings-stoppar tror jag :) Tycker det är helt fantastiskt att det äntligen börjar hända massor :D
Här får jag kämpa varje kväll med vaggvisor och skrik, så ska pappa natta för en gångs skull och lägger ner L i sängen, då somnar han direkt! Tänk att han är så mammig att han har svårt för att somna med mig i närheten.
Kela så roligt med första orden! Jag tror min lilla kommer säga pappa först då hon nästan kan säga de nu:-P
Kul att alla våra underbara bebisar utvecklas för full, inte konstigt de sover så dåligt då deras hjärnor har så mycket att bearbeta på natten.
De verkar som min lilla loppa har bestämt sig för att sluta med välling, drygt då de var så lätt att ge på kvällen hehe
Herregud vi var på öppna förskolan idag och Isabelle älskar att vara i centrum, hon satt i mitten och skrattade och pratade,tjoade sina vääääldigt höga toner och lät som en gammal telefon dddddrrrrrr ddddrrrrrrr :)
Dom andra mammorna skrattade och tyckte hon var hel festlig och det eldade ju på henne när hon fick respons, men jag tror dom andra tänkte -åhh tur mitt barn är så lugnt, hur orkar hon ;)
Herregud vi var på öppna förskolan idag och Isabelle älskar att vara i centrum, hon satt i mitten och skrattade och pratade,tjoade sina vääääldigt höga toner och lät som en gammal telefon dddddrrrrrr ddddrrrrrrr :)
Dom andra mammorna skrattade och tyckte hon var hel festlig och det eldade ju på henne när hon fick respons, men jag tror dom andra tänkte -åhh tur mitt barn är så lugnt, hur orkar hon ;)
Ha ha ha ha vad härligt det låter! Vi måste försöka få ihop en träff snart!!!
Solen värmer! Trött mamma tankar energi i solen :) 
Ska kolla upp om de var något jag hade tror jag kan på onsdag.
Helst fredag om det går om det är onsdag eller fredag för onsdagar är ju öppna förskolan :)
Kela vi är hos dig så slipper ja städa hahaha ;)