Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Vad mysigt att ni är några som ska träffas! Då bor ni ganska nära varandra?
Jag har äntligen sålt min häst! Han ska åka till Stockholm, både bra och dåligt att han ska så långt bort. 60 mil enkel väg, får iofs en anledning att åka dit lite oftare :) Hästen åker om två veckor! Så nu får jag passa på att gosa och rida litegrann. Kommer sakna det väldigt mycket men samtidigt ska det bli skönt att kunna tänka på sig själv och kanske börja träna ordentligt.
Jag och kela har nog ca 2-3 mil ifrån varandra skulle jag tro, nica vet jag inte vart hon bor men vi är skåningar iaf :)
Åh vad skönt att det äntligen är klart med hästen, då slipper du ångesten!
Här är en liten tjej som sover hela nätter o vaknar 08.30 och igår vaknade hon 09.30.... Vad hände? Mamma och pappa njuter och fyller på sovkontot :)
Vilket väder vi har, igår var vi ute och promenerade 3 timmar åh man bara njuter!!
Mysigt med en träff iallafall :)
Idag har Ludwig blivit en stor kille! Han spexar och kan nya saker. Skrattar åt allt och pappa är verkligen hans idol! Vid läggdags läste L och pappa saga och sen blev det lite mammamys. När pappa skulle ta L från mig höll han sig kvar och ville inte släppa sin mamma så det blev mer pussar och kramar. Haha mammahjärtat smälter ju när det blir så! Kom en och annan tår också <3
Men oj jag fick själv en liten tår när jag läste det du skrev, jag längtar så efter riktiga kramar och pussar och inte bara dra mamma i näsan,ögon,läppar,hår :)
Men oj jag fick själv en liten tår när jag läste det du skrev, jag längtar så efter riktiga kramar och pussar och inte bara dra mamma i näsan,ögon,läppar,hår :)
Hej tjejer! blir inte ofta jag tittar in här nuförtiden. Tiden vara rinner iväg! Hoppas allt är bra med er och bebisarna!?
Igår tog vi första cykelturen i solen o lilla E gilla det! :)