Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Tror min är bland dom sista hon fyller år den 26 så igår blev hon 11 månader
rätt komiskt då hon var beräknad den 9 juni men kom inte förrän 26 med igångsättning annars vet man aldrig när ungen skulle behaga att komma ut:-P
Jag fuskar ju med att vara med här då min är född 23 maj. Bf var 8 juni så det är därför :) Vi har alltså resan firat första födelsedagen. Det blev jättemysigt och avslappnat. Vi bor mitt i stan så vi dukade upp till picnic i parken. Sambon bakade och så hade vi två härliga timmar i parken tillsammans med familj och vänner.
Jag fuskar ju med att vara med här då min är född 23 maj. Bf var 8 juni så det är därför :) Vi har alltså resan firat första födelsedagen. Det blev jättemysigt och avslappnat. Vi bor mitt i stan så vi dukade upp till picnic i parken. Sambon bakade och så hade vi två härliga timmar i parken tillsammans med familj och vänner.
Grattis alla mammor på mors dag
hoppas nu får en toppen dag!
Alla måste ha fullt upp så tyst som det är här :)
Själv håller jag på med förberedelser inför födelsedagskalaset nästa söndag. Vad har ni bjudit på för fika?
Alla måste ha fullt upp så tyst som det är här :)
Själv håller jag på med förberedelser inför födelsedagskalaset nästa söndag. Vad har ni bjudit på för fika?
Glad midsommar alla Junimammor med barn! Imorgon har vi ett födelsedagsbarn här hemma :)
Så förra midsommarafton låg vi på förlossningen runt kl 19. Kan inte förstå att ett år kan gå så snabbt!
Heeeeej! Jag har inte varit här på 100 år, ungefär! Min plutt blev ett år på midsommardagen, jösses, vad fort det går! Hon somnar fortfarande inte på egen hand, ligger i mammas eller pappas famn och gosar... MEN, framsteg, hon har slutat vakna vid 1-2 på natten, vilket hon gjort senaste halvåret. Jag slutade helt enkelt amma henne på natten, och hon vande sig vid att sova hela nätter på en vecka, UNDERBART!
Någon som börjat längta efter fler bebisar?
Oj oj oj vad tyst det var här inne ;)
Nu är det snart dags för mig att börja jobba och Alice att börja dagis. Fy vad tiden går fort nu!
Ikväll bestämde vi nog att ge oss på bebisfabriken igen. Jag vet fortfarande inte om det är ett smart drag så jag får väl suga lite på karamellen ett tag tror jag. Det hade ju varit roligt att ha dom tätt plus att man kommer igenom småbarnsåren snabbare. Och syskon vill jag ju ha till henne så det är inte det det är frågan om. Vet inte varför jag tvekar egentligen....kanske för att jag inte är någon bebis mamma. Tycker det är så mycket roligare nu när hon äntligen är en egen individ :)
Vad säger ni andra om syskon? Var det inte någon som redan var igång i fabriken igen? Ber om ursäkt för dåligt minne men det var ett tag sedan jag var inne nu ;)