Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Heeeeej! Jag har inte varit här på 100 år, ungefär! Min plutt blev ett år på midsommardagen, jösses, vad fort det går! Hon somnar fortfarande inte på egen hand, ligger i mammas eller pappas famn och gosar... MEN, framsteg, hon har slutat vakna vid 1-2 på natten, vilket hon gjort senaste halvåret. Jag slutade helt enkelt amma henne på natten, och hon vande sig vid att sova hela nätter på en vecka, UNDERBART!
Någon som börjat längta efter fler bebisar?
Oj här var länge sedan jag var :)
Vi börjar på syskon i nov/dec tänkte vi, och vi båda längtar jätte mycket efter en liten till!
Isabelle springer runt från morgon till kväll, vaknar vid 8,sedan sover en halvtimme vid 12 och sedan godnatt vid 20.
Är det någon mer som har så lite sömn på dagen?
Inskolningen börjar den 24 augusti så idag har vi handlat stövlar,jacka,fodrat regnställ och massa kläder.
Oj här var länge sedan jag var :)
Vi börjar på syskon i nov/dec tänkte vi, och vi båda längtar jätte mycket efter en liten till!
Isabelle springer runt från morgon till kväll, vaknar vid 8,sedan sover en halvtimme vid 12 och sedan godnatt vid 20.
Är det någon mer som har så lite sömn på dagen?
Inskolningen börjar den 24 augusti så idag har vi handlat stövlar,jacka,fodrat regnställ och massa kläder.
Herregud halv sju, kom ihåg det när hon är 15 och bara vill sova ;)
Huset vi har beställt kommer troligtvis byggas runt maj nästa år, och jag ska börja med nytt arbete nu när hon har skolats in så då vill ja inte bli gravid direkt.
Vi har valt att göra en hel del själv med huset, så då är det inte snällt mot maken att ja är höggravid just då :)
Längtar ihjäl mig, vill oxå bara bli gravid nu helst !
Ni har ju plats för några fler hemma hos er ;)
Huset vi har beställt kommer troligtvis byggas runt maj nästa år, och jag ska börja med nytt arbete nu när hon har skolats in så då vill ja inte bli gravid direkt.
Vi har valt att göra en hel del själv med huset, så då är det inte snällt mot maken att ja är höggravid just då :)
Vad roligt att ni beställt huset! Vi ska skriva på papper i veckan för ett hus som vi ska bygga i början på nästa år :)
Så kul att läsa om alla 1-åringar!
Emilio fyllde ett på midsommardagen och här är det 100% säkert att han är sista bebisen i vår familj!
Han börjar inskolning på dagis sista veckan i augusti så får vi se hur det går! :)