Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
I dag är Alice 100 dagar och till helgen så är det ett år sedan hon blev till. Helt galet ju! När jag var gravid tyckte jag tiden gick så himla långsamt men nu har den ju sprungit iväg känns det som :)
I dag är Alice 100 dagar och till helgen så är det ett år sedan hon blev till. Helt galet ju! När jag var gravid tyckte jag tiden gick så himla långsamt men nu har den ju sprungit iväg känns det som :)
Så underbart! Vi har blivit lovade en tomt! Så om ett år ca så är vi med hus :) Ska bli så himla kul att ha något eget och att inreda alla rum. Där bor även två barn som vi blir grannar med som är födda iår :) Ser äntligen ljuset i tunneln... Vi har det alldeles för litet nu och bebis har inte ens eget rum här (vilket inte behövs just nu, men inom kort).
Så underbart! Vi har blivit lovade en tomt! Så om ett år ca så är vi med hus :) Ska bli så himla kul att ha något eget och att inreda alla rum. Där bor även två barn som vi blir grannar med som är födda iår :) Ser äntligen ljuset i tunneln... Vi har det alldeles för litet nu och bebis har inte ens eget rum här (vilket inte behövs just nu, men inom kort).
Vad gör ni när ni är hemma på dagarna? Tiden bara springer iväg, snart är lillen 4 månader och jag vet knappt vad jag gör på dagarna.
Vad gör ni när ni är hemma på dagarna? Tiden bara springer iväg, snart är lillen 4 månader och jag vet knappt vad jag gör på dagarna.
Alltså min lilla turbotjej <3 för en vecka sen började hon trycka ifrån med benen när hon låg på rygg så hon har farit runt hela lägenheten nu. Men nu har hon insett att man ska kunna ta sig fram på mage också, så hon vänder sig till mage och trycker och böjer benen och kämpar för kung och fosterland för att röra sig framåt nu. Hon kommer framåt sakta men säkert, men med ansiktet i matten och rumpan uppåt. Hennes stackars armar orkar liksom inte bära henne än. Hon blir skitsur när det inte händer nåt och hon blir skitsur om jag försöker flytta, bära eller hjälpa henne. Så, jag har nog en krypande bebis om några dar :-O alldeles för toktidigt känns det som!
Ska byta vagn.. någon som har en brio smile-14? Läste att sittdelen är lite liten men vet inte om det var en 13 eller 14 jag läste om.