• Anonym (strings)

String OK på strand och/eller simhall?

Tycker ni det är OK med stringbikini på stränder eller i simhallar där det finns barn?

Själv har jag aldrig sett det på en svensk strand (däremot utomlands), men en gång såg jag en ung brud som hade det i simhallen - det fungerade cirka en halvtimme innan det kom fram en upprörd mamma som började prata med henne.

Vad tycker ni? Är det OK att gå omkring med rumpan bar bland barn?

• Svar på tråden String OK på strand och/eller simhall?
  • Anonym (strings)
    sextiotalist skrev 2014-07-01 17:45:29 följande:
    Jag tror det är ytterst få kvinnor som har skinkor som inte är stilla när man går. De flesta kvinnor har (och det är inget som har med fetma att göra) underhudsfett där.
    Det är väl supervältränade atletkvinnor som saknar det där underhudsfettet. 
    Både män och kvinnor har underhudsfett där. Poängen är ju hur mycket fett man har. Tjejen på animeringen verkar ha lite mer än vanligt med tanke på hur skinkorna hoppade.
  • Anonym (Man)
    Anonym (strings) skrev 2014-07-01 17:44:19 följande:
    Hahaha, är du lille birgers alt eller? XD

Vad är det som är så snyggt med ett par dallrande skinkor som hennes? Om röven tom dallrar då hon går är det nog dags för lite träning för stjärten...

Nej jag är inte lille Birger. Det finns garanterat fler män som får ståfräs av en välformad kvinnorumpa som gungar.
  • Anonym (strings)
    Anonym (Man) skrev 2014-07-01 17:54:49 följande:

Nej jag är inte lille Birger. Det finns garanterat fler män som får ståfräs av en välformad kvinnorumpa som gungar.
    Är det inte snyggare med en fast stjärt istället för en som håller på och skvalpar så där? :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (strings) skrev 2014-07-01 17:56:44 följande:
    Är det inte snyggare med en fast stjärt istället för en som håller på och skvalpar så där? :)

Nej absolut inte! Den häcken var bland det bästa jag sett! Undrar vad hon känner när hon går.
  • Anonym (strings)
    Anonym (Man) skrev 2014-07-01 18:07:29 följande:

Nej absolut inte! Den häcken var bland det bästa jag sett! Undrar vad hon känner när hon går.
    Hon känner definitivt dallret när det är så pass tydligt som det är där.

OK att en del tycker det är snyggt, men om en rumpa dallrar så där så är det för att den är otränad. En vältränad rumpa dallrar inte ens om man springer.
  • elle9

Bikini är ett strandplagg och hör inte hemma alls på badhus, enligt min stockkonservativa uppfattning. På stranden struntar jag i hur bikinin ser ut.

• CarinaL26

Hade kunnat vara min men min är lite större. Den rör sig likadant dock tror jag. :-/

Men männen älskar den.

(NEJ! Jag kommer INTE att lägga ut bild.

• sextiotalist
    Anonym (strings) skrev 2014-07-01 17:51:16 följande:
    Både män och kvinnor har underhudsfett där. Poängen är ju hur mycket fett man har. Tjejen på animeringen verkar ha lite mer än vanligt med tanke på hur skinkorna hoppade.
    Jag tyckte hon såg rätt normal ut, en del har mer underhudsfett än andra och det går inte alltid att träna bort, hon kan vara hur vältränad som helst, men svårt att få bort det där.
    Jag är t.ex född med ridbyxlår, jag har väldigt lätt att bygga benmuskler, och har förhållandevis lite underhudsfett på benen, men jag har aldrig kunnat få bort de där fettet som finns innanför låren, det skulle vara fettsugning då ;), inte ens aktuellt.
    Jag har en väninna som springer maraton och likväl så har hon kvar en liten fettkudde på magen, för övrigt supersmal.
  • Anonym (strings)
    sextiotalist skrev 2014-07-01 18:37:13 följande:
    Jag tyckte hon såg rätt normal ut, en del har mer underhudsfett än andra och det går inte alltid att träna bort, hon kan vara hur vältränad som helst, men svårt att få bort det där.
    Jag är t.ex född med ridbyxlår, jag har väldigt lätt att bygga benmuskler, och har förhållandevis lite underhudsfett på benen, men jag har aldrig kunnat få bort de där fettet som finns innanför låren, det skulle vara fettsugning då ;), inte ens aktuellt.
    Jag har en väninna som springer maraton och likväl så har hon kvar en liten fettkudde på magen, för övrigt supersmal.
    Det här tycker jag är normala rumpor:

i.imgur.com/Y317UyL.gif

Inte alls muskulösa, men inget daller heller. När man ser att det dallrar så är det ofta dags att gå till gymmet skulle jag vilja säga.

Sedan kan det förstås vara så att en del har envist fett som vägrar försvinna från rumpan. Men jag tror att det mesta handlar om brist på träning.
  • Anonym (Man)
    Anonym (strings) skrev 2014-07-01 18:16:06 följande:
    Hon känner definitivt dallret när det är så pass tydligt som det är där.

OK att en del tycker det är snyggt, men om en rumpa dallrar så där så är det för att den är otränad. En vältränad rumpa dallrar inte ens om man springer.
    Spelar ingen roll om den är otränad när den är så underbart sexig!Cool
Svar på tråden String OK på strand och/eller simhall?