Inlägg från: Jossevk |Visa alla inlägg
  • Jossevk

VLCD DIET

Blir en vanilj dag idag massa vanilj shakes.

Vad är er favorit shake?:)

• Jossevk
    MxMeNow skrev 2014-07-21 15:55:29 följande:

Ett litet tips är att stoppa in shaken i frysen ett tag, då blir det som milkshake eller glass beroende på hur länge den står i frysen. Perfekt nu när det är så varmt.

Har isbitar i, blir lite milkshake aktigt :)
  • Jossevk
    MxMeNow skrev 2014-07-21 16:10:42 följande:

Jag levde på vlcd i strax över tio veckor och tappade 13 kg. Det är viktigt att ta alla påsar, dricka mycket vatten och ta järn och andra vitaminer som supplement.

Duktigt! :)
  • Jossevk

Mitt första mål är att äta vlcd till 10 september. Så det är mitt första stopp :) Sen får jag se hur det ser ut då :)

• Jossevk
    Anonym (..) skrev 2014-07-22 18:28:19 följande:

Nä, Slankas soppor är inte alls goda tycker jag... speciellt inte tomat! Får nästan kväljningar när jag äter den, men har fem st som jag måste plåga i mig.

Slankas jordgubb och vanilj är otroligt goda ju! :D var alldeles nyss och köpte för tre veckor. Dem smakar verkligen milkshake, gräddigt och glassigt. Jag som älskar milkshake är överlycklig, brukade göra milkshake hemma med min blender och vaniljglass och mjölk, ibland även grädde, dock är det alternativet allt annat än nyttigt, men slankas vanilj milkshake smakar exakt som det brukar göra när jag gör mina onyttiga milkshakes, så man kan ju gissa att jag blev glad, lägger i, pulvret, 3dl vatten och is i min blender och det blir som äkta milkshake. Inga konstiga metal eftersmaker, inga konstiga rapar av soja och metal. Bara massa gottigt. Hehe tipsar verkligen hörni! :)
  • Jossevk
    kullan87 skrev 2014-07-22 18:53:56 följande:

Hej jossevk, vet inte hur man svarar så du ser det under din fråga men jo jag äter Cambridge :) kanon gott och jag bara älskar kakao, kakao/mint och vanilj smakerna.. Kakao smakar som oboy ;)

Finns choklad mint på slanka också, sen när jag ska tillbaka om 3 veckor ska jag nog be henne att få provsmaka choklad-minten, är inte så mycket för chockad shakers, men när det är mint i verkar det som det skulle kunna smaka gott. :)
  • Jossevk

Känns som att jag aldrig kommer klara att äta tre påsar slanka per dag bara. Men man vänjer sig nog. :) ska köra igång nu stenhårt i 3 veckor, tar lite i taget, planerar som det kommer. Har nog iallafall hittat mina shaker jag ska äta nu, håller mig nog till slanka, det bästa märket jag vet än sålänge iallafall. Skönt att slippa metal & kemikalie smaken som sagt. Nu är bara krukset att få i sig 3L vatten per dag. Kunde inte vatten ha lite roligare smak, så hade det vart lättare ;)

• Jossevk
    kullan87 skrev 2014-07-23 20:00:24 följande:

Aha okej :) jodå det klarar du bara du har bestämt dig :) ta en dag i taget bara och tänk till extra en gång om du funderar på att äta ngt annat :) är ju ändå en kort period på ett helt liv :) jag bara älskar vatten just nu när det är såååå varmt :) kämpa på :)

Jorå måste stå ut några dagar sen så. Imorgon börjar jag, nu har jag fått Shakes som jag tycker om, så nu är det inga problem, bara full fart framåt. Vatten och Shakes får bli mitt nya liv nu ett tag framöver hehe, bara och köra :)
  • Jossevk
    JuniSol78 skrev 2014-07-24 11:46:21 följande:

Hej,får man vara med här och få lite pepp Är inne på min fjärde dag...eller tredje eftersom måndag slutade med lite fusk.

Kör mest naturdiet och nutrilett men har även lite varma soppor från viktväktarna och allevo. Men just nu blir det bara kalla skakes.Viktnedgång hittils är 2 kg!

Ja såklart, bara att hänga på!

Jag är inne på min första dag, efter massa dagar som slutat med middag eller fusk. Men nu har jag äntligen hittat vlcd shakes som jag tycker om, så nu är det inga problem. :) åt naturdiet och nutrilett förut, gillade dem inte alls, nutrilett vanilj funkade men aa, nu är jag iallafall glad att jag hittat några jag till och med tycker om. Jätte bra med 2kg ju! Hur mycket vill du gå ner och så? :) vi peppar varandra här, så du är välkommen! :)
Svar på tråden VLCD DIET