VLCD DIET
Blir en vanilj dag idag massa vanilj shakes.
Vad är er favorit shake?:)
Ett litet tips är att stoppa in shaken i frysen ett tag, då blir det som milkshake eller glass beroende på hur länge den står i frysen. Perfekt nu när det är så varmt.
Jag levde på vlcd i strax över tio veckor och tappade 13 kg. Det är viktigt att ta alla påsar, dricka mycket vatten och ta järn och andra vitaminer som supplement.
Mitt första mål är att äta vlcd till 10 september. Så det är mitt första stopp :) Sen får jag se hur det ser ut då :)
Nä, Slankas soppor är inte alls goda tycker jag... speciellt inte tomat! Får nästan kväljningar när jag äter den, men har fem st som jag måste plåga i mig.
Hej jossevk, vet inte hur man svarar så du ser det under din fråga men jo jag äter Cambridge :) kanon gott och jag bara älskar kakao, kakao/mint och vanilj smakerna.. Kakao smakar som oboy ;)
Känns som att jag aldrig kommer klara att äta tre påsar slanka per dag bara. Men man vänjer sig nog. :) ska köra igång nu stenhårt i 3 veckor, tar lite i taget, planerar som det kommer. Har nog iallafall hittat mina shaker jag ska äta nu, håller mig nog till slanka, det bästa märket jag vet än sålänge iallafall. Skönt att slippa metal & kemikalie smaken som sagt. Nu är bara krukset att få i sig 3L vatten per dag. Kunde inte vatten ha lite roligare smak, så hade det vart lättare ;)
Aha okej :) jodå det klarar du bara du har bestämt dig :) ta en dag i taget bara och tänk till extra en gång om du funderar på att äta ngt annat :) är ju ändå en kort period på ett helt liv :) jag bara älskar vatten just nu när det är såååå varmt :) kämpa på :)
Hej,får man vara med här och få lite pepp Är inne på min fjärde dag...eller tredje eftersom måndag slutade med lite fusk.
Kör mest naturdiet och nutrilett men har även lite varma soppor från viktväktarna och allevo. Men just nu blir det bara kalla skakes.Viktnedgång hittils är 2 kg!