BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej! Ny här. Testade positivt på digitalt äl-test den 24 aug. Testade dock varken dagen före eller dagen efter. Men BIM borde enligt ägglossningskalendrar vara på söndag, 7 sept. Tror dock att det kanske är snarare måndag av någon anledning. Slutade med Cerazette i juli så är glad att det verkar ha kommit igång så snabbt. Prickade in alla dagar innan och efter ägglossning och väntar nu på positivt test. Beställde hem 20 st gravtest från Testlagret så jag har testat varje dag ett tag nu, beroendeframkallande och alltid negativt. Imorse tyckte jag mig se någoooot i alla fall. I en viss vinkel och på ett kort, så kan lika gärna vara repor/spök. Men. Hej i alla fall. Har mensvärkskänningar och har haft mer eller mindre i vågor sen Äl. 25 år. Första försöket.
Fortfarande negativt på ÄL testerna.... Borde ha ägglossning nån gång från igår till lördag. Men ännu ingen lh-ökning :(
BIM+ 1... Är sjukligt trött! Kan inte minnas att jag brukar va det före mens..brukar ni det?!
Kände att de högg till lite igår på vänster sida vid äggstocken.. Tittade på sambo å sa de e nog bäst att vi har sex idag också de hugger ;) .. Men va kan de va? Ägglossning eller? Vet inte riktigt hur lång cykel ja har men räknar med 30 dagar å då har ja ÄL på söndag:/ drömde inatt av att ja fick ett plus på stickan :) hoppas på de bästa :)
ÄL+6 idag och "träningsvärken" fortsätter att ila ner mot ljumskarna. Kommer och går hela tiden. Ibland känns dom lite mer, ibland lite mindre.
Hur mår ni som är på ungefär samma dag?
Hej, någon som kan gissa när jag hade äl?? 
Alltså nu behöver jag råd.... Test taget för tre dagar sedan är totalt blankt, och det trodde kag de andra två var förutom spökstrecket igår
Men nu ser jag både på testet idag o från igår en tunn röd linje. Man ska inte läsa av efter så lång tid det vet jag, men tisdags var ännu längre sedan och det testet ät vitt som snö.
Jag ser dessutom med blotta ögat att där är streck. Färgsamling kanske ? Får ingen bra bild heller
Ser ni på de undre två eller är jag störd? 
Hej, någon som kan gissa när jag hade äl??
Testade igår och självklart var det tokblankt. Vet att det är tidigt än men kan inte låta bli att tappa hoppet lite :/
Alltså nu behöver jag råd.... Test taget för tre dagar sedan är totalt blankt, och det trodde kag de andra två var förutom spökstrecket igår
Men nu ser jag både på testet idag o från igår en tunn röd linje. Man ska inte läsa av efter så lång tid det vet jag, men tisdags var ännu längre sedan och det testet ät vitt som snö.
Jag ser dessutom med blotta ögat att där är streck. Färgsamling kanske ? Får ingen bra bild heller
Ser ni på de undre två eller är jag störd?