• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Mla

Hej! Jag har bim 15/9 och inbillar mig att jag känner nått. När är tidigast att testa?

Första barnet, första försöket.

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-04 12:07:16 följande:

Kom mensen? :(

Japp, mensen kom/är på G. Inte så mycket än men mot kvällen kommer väl riktiga floden. Har nästa BIM runt 1-2/10 så jag antog bara att jag inte får vara kvar i tråden. Rynkar på näsan

Blev riktigt deppig när jag insåg att mensen kommit, men det är väl bara att bita ihop och köra på igen om någon vecka. Obestämd
  • madib

Hej, jag hoppar in här jag med!

Jag har varit helt inne i vår flytt denna månad att jag inte haft koll på när äl va o inte heller tar jag piller längre eftersom jag börjat få en stickande känsla i fingrarna.

Iaf jag har haft en molande värk i ungefär 3-4 dagar o tycker mig känna av andra tidiga gravsymtom ( trött, kissnödig, illamående @ gasig) igår räknade jag ut att jag måste ha haft äl den 29 aug o just den dagen hade jag o min man oskyddat sex, innan o efter det med!

Är jag med barn nu tro?

Kanske ska säga att jag har en liten son på bara 1 år

Önskar er lycka till med era pluss!

• madib

Jag är 25 år

Bim 12 sep

2a barnet

Oplanerat men välkommet

• SecretlyMe

Oj då. Det var det jag tänkte köra med från början.

VioloLaviose skrev 2014-09-04 12:19:38 följande:

Bulle i ugnen, men det tycker jag är

Lite larvigt hahaha :) .

Kanske fixa tröja med "storasyster" på till vår yngsta. Ocskså klyschigt dock :p

• LGB87

Hej allihop!
    Tänkte också hoppa in här... Jag slutade med minipiller efter midsommar och har inte riktigt koll på mina cykler ännu, det har varit väldigt sällan med minipillren (har stått på i många år). Har haft en blödning i början 8-12 augusti och ägglossningsstickorna visade positivt 23-24/8 (testade första gången 23/8). Därefter varit negativt. Hade ont i ena ljumsken och jätteömma bröstvårtor den 23/8 (det var därför jag testade med ägglossningsstickorna) och de ömma bröstvårtorna har nästan helt gått över nu.
    Borde ha bim runt 9-14/9 nån gång, men vi kanske kan säga 12?

Alltså bim 12/9 27 år. 1:a barnet, 1:a försöket

Om man får vara med på listan och hoppas tillsammans med er

• SecretlyMe

Jävla skit... Jag önskar jag kunde komma med en jättestor peppkommentar men tycker det är viktigt att du får vara ledsen den stund du behöver. Jag hoppas du har styrkan och glädjen nog att fortsätta nästa ägglossning. Jag tycker du kan stanna kvar, din äl blir ju ändå nu i september och vem vet, du kanske plussar innan bim.. :) ????

NILE90 skrev 2014-09-04 13:30:12 följande:

Japp, mensen kom/är på G. Inte så mycket än men mot kvällen kommer väl riktiga floden. Har nästa BIM runt 1-2/10 så jag antog bara att jag inte får vara kvar i tråden. 

Blev riktigt deppig när jag insåg att mensen kommit, men det är väl bara att bita ihop och köra på igen om någon vecka. 

• SecretlyMe

Hatar de där frågeteckena...

SecretlyMe skrev 2014-09-04 14:19:15 följande:

Jävla skit... Jag önskar jag kunde komma med en jättestor peppkommentar men tycker det är viktigt att du får vara ledsen den stund du behöver. Jag hoppas du har styrkan och glädjen nog att fortsätta nästa ägglossning. Jag tycker du kan stanna kvar, din äl blir ju ändå nu i september och vem vet, du kanske plussar innan bim.. :) ????

• SecretlyMe

Välkommen! :)

LGB87 skrev 2014-09-04 14:17:46 följande:

Hej allihop!

Tänkte också hoppa in här... Jag slutade med minipiller efter midsommar och har inte riktigt koll på mina cykler ännu, det har varit väldigt sällan med minipillren (har stått på i många år). Har haft en blödning i början 8-12 augusti och ägglossningsstickorna visade positivt 23-24/8 (testade första gången 23/8). Därefter varit negativt. Hade ont i ena ljumsken och jätteömma bröstvårtor den 23/8 (det var därför jag testade med ägglossningsstickorna) och de ömma bröstvårtorna har nästan helt gått över nu.

Borde ha bim runt 9-14/9 nån gång, men vi kanske kan säga 12?

Alltså bim 12/9 27 år. 1:a barnet, 1:a försöket

Om man får vara med på listan och hoppas tillsammans med er

Svar på tråden BIM September 2014