BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Haha! :D
Jag tänkte ta ett test på måndag. Är på ÄL+10 då. Hur har du mått? Några känningar?
Jag läser och läser men är dålig på att skriva själv känner jag. BIM på tisdag, tiden kryyyyper fram. Igår fick jag världens attack av illamående - min sambo fick hämta en hink för jag var helt säker på att jag skulle kräkas. Det slapp jag, och vad illamåendet berodde på vet jag inte men jag hoppas såklart att det beror på att det tagit sig! ;) Om det ens är möjligt med graviditetsillamående sex dagar innan BIM...
Imorgon tänker jag gå och köpa test, har inga hemma. Funderar på att testa fredagmorgon bara för kul, och sedan vänta till den nionde och hoppas på att inte få mens och då testa igen.
Vilka (billiga!) gravtest är bäst av de som går att köpa i fysisk butik, tycker ni? :) Tänkte gå på Ica eller kanske Apoteket.
Varför försvann jag från bim listan då :(
Vill någon vänlig själ lägga till mig igen?
Bim 2/10 27år 2:a barnet försök 2
Kan någon skrivs in mig i listan på det som plussat? Plussade 30/8 med bf 10 maj!
Ingen som startat en fb grupp? :)
Nej minsann. Testet igår var verkkligen spökstreck. Idag lyste testet vitt.
Skiter i detta nu och väntar in mensen. Testar isåfall bara om den inte kommer på tisdag. Har ändå en stark känsla av att det inte alls tog sig nu så jag sörjer väl egentligen inte.... (inbillar mig det)
:(
Någon kan ta bort mig från listan. Fick mens i natt.

Är det jag som är paranoid eller finns det faktiskt två sträck på detta testet? Trodde av hela mitt hjärta att det skulle vara lika toknegativt som de andra jag tagit så medan det låg o beslutade sig så torkade jag min stackars hunds diarrépölar :( så testet kan ha legat någon minut eller två för länge.
Jag är på BIM+2 har har redan haft otroliga humörsvängningar o känt mig nere sen äl. Har haft rosa flytning igår och dagen före bim. Har haft ont i brösten (ett åt gången, aldrig samtidigt) precis som före varje vanlig mens. Har känt "mensvärk" till o från ända sedan ÄL.
Kan det verkligen vara så att vi lyckats på första försöket?!

Är det jag som är paranoid eller finns det faktiskt två sträck på detta testet? Trodde av hela mitt hjärta att det skulle vara lika toknegativt som de andra jag tagit så medan det låg o beslutade sig så torkade jag min stackars hunds diarrépölar :( så testet kan ha legat någon minut eller två för länge.
Jag är på BIM+2 har har redan haft otroliga humörsvängningar o känt mig nere sen äl. Har haft rosa flytning igår och dagen före bim. Har haft ont i brösten (ett åt gången, aldrig samtidigt) precis som före varje vanlig mens. Har känt "mensvärk" till o från ända sedan ÄL.
Kan det verkligen vara så att vi lyckats på första försöket?!
Grattis till plusset!