• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-04 15:42:06 följande:

Jag vågar knappt berätta om jag får mens längre.. Jag försöker säga det neutralt men jag vet att jag säger det med viss irritation och besvikelse i rösten.. Och jag hör på honom hur besviken han blir.. Han är väldigt rädd för att det ska vara fel på honom.

Glidmedlet ska jag kika på, jag har samma "problem" som du nämligen.

Jag försöker förklara för sambon att inte ha för stora förhoppningar och ta för givet att jag är gravid varje månad. Självklart ska vi hoppas på det bästa och verkligen hålla tummarna för att det finns något frö där inne, men för mycket tror jag inte blir bra. 

Som tur är har vi fullt upp med dop, kräftskiva*2 och massa husplanering nu hela september. Ska dessutom försöka ta mig ut på några joggingrundor också bara för att få skingra tankarna och få igång träningen ordentligt igen. :) 

CB och Pre-Seed är de två jag läste bra saker om idag, så jag beställde CB från billiga-tester. Har även börjat tempa lite smått, mest för att jag tycker det är intressant och se hur tempen kan ändras beroende på var man är i cykeln. 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-04 15:42:06 följande:

Jag vågar knappt berätta om jag får mens längre.. Jag försöker säga det neutralt men jag vet att jag säger det med viss irritation och besvikelse i rösten.. Och jag hör på honom hur besviken han blir.. Han är väldigt rädd för att det ska vara fel på honom.

Glidmedlet ska jag kika på, jag har samma "problem" som du nämligen.

Jag försöker förklara för sambon att inte ha för stora förhoppningar och ta för givet att jag är gravid varje månad. Självklart ska vi hoppas på det bästa och verkligen hålla tummarna för att det finns något frö där inne, men för mycket tror jag inte blir bra. 

Som tur är har vi fullt upp med dop, kräftskiva*2 och massa husplanering nu hela september. Ska dessutom försöka ta mig ut på några joggingrundor också bara för att få skingra tankarna och få igång träningen ordentligt igen. :) 

CB och Pre-Seed är de två jag läste bra saker om idag, så jag beställde CB från billiga-tester. Har även börjat tempa lite smått, mest för att jag tycker det är intressant och se hur tempen kan ändras beroende på var man är i cykeln. 
  • lnzmra

Tog ett test idag kunde inte hålla mig.. Tok blankt :(

Hoppet försvann helt..

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-04 15:38:16 följande:

Min tapp pendlar mycket, den blir faktiskt rätt hård någon dag innan mensen. Men det där med tappen är.inget att gå på, jag ser inget specifikt mönster förutom det jag just beskrev. Däremot SÄGS DET att den är låg och mjuk när den ska släppa ut mensen.

Ok då ska jag inte känna efter mer helt enkelt :). Blir bara förvirrad :P
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-04 15:47:35 följande:

Tog ett test idag kunde inte hålla mig.. Tok blankt :(

Hoppet försvann helt..

Tappa inte hoppet! Det är väldigt tidigt ännu <3
  • lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-04 15:55:40 följande:
    Tappa inte hoppet! Det är väldigt tidigt ännu <3
    Jo det är väl det.

När ska man testa igen då?
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-04 16:07:29 följande:
    Jo det är väl det.

När ska man testa igen då?
    Jag SJs testa måndag morgon. Orkar du vänts tills dess och testa "med" mig? :)
  • kasovi

Bim imorgon och fick mensvärksliknande stickningar som gick över.. det "kom nåt " och jag trodde det var mens... Genomskinlig flytning bara.

Har det hänt er någon gång?!

• lnzmra
    Bebben84 skrev 2014-09-04 16:11:50 följande:
    Jag SJs testa måndag morgon. Orkar du vänts tills dess och testa "med" mig? :)
    Kan försöka! Hade tänkt testa på lördag morgon annars.
Svar på tråden BIM September 2014