BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bulle i ugnen, men det tycker jag är
Lite larvigt hahaha :) .
Kanske fixa tröja med "storasyster" på till vår yngsta. Ocskså klyschigt dock :p
Jag testar själv så kommer definitivt överraska sambon :)
Kommer köpa babystrumpor som det står "I <3 Dad" på och ta ett digitalt test sol visar "gravid" och slå in i ett paket :). Är min dotter hos sin pappa då så planerar jag in en dundermyskväll med god mat och så :)
Jag testade själv, väldigt mycket på impuls. Sen hoppade jag på mannen som fortfarande låg i sängen och snooza med testet i högsta högg. Innan jag ens visade det såg han att det var något "konstigt" med mig. Det var en mysig morgon!
Åh vi hade sex fredag dag 37 o söndag dag 39. Tror du att de finns ngn chans att de tagit sej? Typ fredan? Fan att jag glömde tempa min cykel har blivit så oregelbunden o orkade bara inte bry mig. Men hade jätteont typ älvärk/molvärk i måndags o hade äl flytning typ torsdags. Livmodertappen va jättemjuk typ måndags. ?
Jag testade själv, väldigt mycket på impuls. Sen hoppade jag på mannen som fortfarande låg i sängen och snooza med testet i högsta högg. Innan jag ens visade det såg han att det var något "konstigt" med mig. Det var en mysig morgon!
Åh :) låter kanon!
Min kille vet att jag testar och senast nu på lunchen möttes vi hemma för att jag ville testa med ett digitalt cbtest. Negativt såklart. Men är ju inte morgontest och har druckit kaffe. ;) ska testa imorgon bitti. Jag är en värdelös väntare.