• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-08 10:08:36 följande:

Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(

Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(

Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat

Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(

Usch låter inge vidare med din ångestattack :( hoppas du blir bättre snart!

Jag var på återbesök efter konisering förra veckan. Dom topsar bara som ett vanligt cellprov så inget du behöver vara orolig för.
  • Lizzie09
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

phpb0TAW215013.jpg

Grattis! :D
  • mrshellstrom

Jag ser ett jäääääääääättesvagt streck, kom efter ett psr minuter.

Kan vara ett spök men vi får se. Testar imorgon igen :)

• SecretlyMe

GRATTIS LGB87! :D

Läser alla inlägg men svårt att hinna svara på alla, ni skriver flitigt :) Håller tummarna än för dig Bebben84 och så hoppas jag att ni som väntar på äl får ett fint ägg som släpper och befruktas snart :)

Här är mensen precis över och idag ska jag till VC's gynekolog. Jag hoppas allt står rätt till och jag hoppas vi får en liten junibebis nu <3 Kram på er tjejer, så ni kämpar!

• FiiaN
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

Grattis :D Vilken lycka!
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-08 11:18:18 följande:

Läser alla inlägg men svårt att hinna svara på alla, ni skriver flitigt :) Håller tummarna än för dig Bebben84 och så hoppas jag att ni som väntar på äl får ett fint ägg som släpper och befruktas snart :)

Här är mensen precis över och idag ska jag till VC's gynekolog. Jag hoppas allt står rätt till och jag hoppas vi får en liten junibebis nu <3 Kram på er tjejer, så ni kämpar!

Tack söta du <3
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-08 11:18:18 följande:

Och lycka till hos gyn <3
  • FiiaN

Hmm har en fundering! Fick molvärk/mensvärk 5 dagar innan "mensen" kom. Fick igår någon ljusröd flytning (BIM+1) som jag trodde va början på mens, men nu är det knappt ingenting och ingen mensvärk.

• carolinheiner
    Bebben84 skrev 2014-09-08 10:18:44 följande:
    Usch låter inge vidare med din ångestattack :( hoppas du blir bättre snart!

Jag var på återbesök efter konisering förra veckan. Dom topsar bara som ett vanligt cellprov så inget du behöver vara orolig för.
    Ja har färre ångestattacker nu än tidigare :) första på någon vecka :) å nu har ja beslutat att sluta röka på nytt :)

Oki vad skönt :) ska tillbaka till samma manliga gyn som tog biopsi å de va inte en rolig upplevelse :(
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-08 11:24:57 följande:
    Ja har färre ångestattacker nu än tidigare :) första på någon vecka :) å nu har ja beslutat att sluta röka på nytt :)

Oki vad skönt :) ska tillbaka till samma manliga gyn som tog biopsi å de va inte en rolig upplevelse :(
    Så ska du inte känna! Be om att få byta då! Det är redan som det är en jobbig situation. Det måste kännas ok att gå till gynekologen.
Svar på tråden BIM September 2014