• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-08 13:58:19 följande:

Jag läser olika överallt och tycker inte man ska gå på tappen alls. Tempning däremot är väldigt bra sätt att indikera mens eller grav.

Jo det har du kanske rätt i. Får ändå svar om några dagar så vi får se vad som händer :). Är som jag sa innan bombsäker på att det inte tagit sig så är inställd på oktober-listan. Men det gör inget för det är ju så förbaskat trevligt att hänga här/där med alla i samma situation :)
  • mrshellstrom
    Bebben84 skrev 2014-09-08 14:02:16 följande:

Jo det har du kanske rätt i. Får ändå svar om några dagar så vi får se vad som händer :). Är som jag sa innan bombsäker på att det inte tagit sig så är inställd på oktober-listan. Men det gör inget för det är ju så förbaskat trevligt att hänga här/där med alla i samma situation :)

Du är så härligt positiv :)
  • Lajsa82

Tror inte jag uppdaterat men fick mensen för 6 dagar sen, kör på andra försöket och BIM den 29 september.

• Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-08 14:04:40 följande:
    Du är så härligt positiv :)
    Är bara ärlig :)
  • FiiaN
    Lajsa82 skrev 2014-09-08 14:17:24 följande:

Tror inte jag uppdaterat men fick mensen för 6 dagar sen, kör på andra försöket och BIM den 29 september.

Synd :( Bättre lycka denna gång!
  • Bebben84
    Lajsa82 skrev 2014-09-08 14:17:24 följande:

Men nej! Då hoppas vi på plus nästa försök då :).
    Har din son också börjat tvåan nu?
  • ronja111

Någon som har barn sedan tidigare, som haft negativa tester fram till BIM o sedan plussat??

Eller vet någon/några som gjort det?

Tacksam för svar!!

Svar på tråden BIM September 2014