• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Eeeel

Jag har en nära vän som testade negativt bim +7 och inte positivt förrän +10, så det är möjligt. Men säkert inte så vanligt. Nu är hon i vecka 24.

• joss82
    ronja111 skrev 2014-09-08 15:18:41 följande:

Någon som har barn sedan tidigare, som haft negativa tester fram till BIM o sedan plussat??

Eller vet någon/några som gjort det?

Tacksam för svar!!

Jag har också en god vän som testade negativt fram till över en vecka efter BIM. det är inte kört.
  • Paulas mamma
    ronja111 skrev 2014-09-08 15:18:41 följande:

Någon som har barn sedan tidigare, som haft negativa tester fram till BIM o sedan plussat??

Eller vet någon/några som gjort det?

Tacksam för svar!!

för 12 år sen när jag väntade min dotter gjorde jag 8 st negativa test. alla efter BIM. vet dock inte hur ofta men minst 8 dagar efter BIM. fick reda på det väldigt sent. dock vet jag inte om det var dåliga test på den tiden :) rfsu test hade jag
  • Bebben84

Jag testade med CB för 9 år sedan när jag blev gravid med min dotter. Testade på BIM och fick neg. Fick veta en vecka senare att jag var gravid genom blodprov. Så, så länge mensen inte är här så ger vi inte upp tjejer :)

• ronja111

Taaack för era svar <3 Betyder mycket!!

Har liksom ingen pms. Eller vanliga menssymptom..

Bara väldigt yr, blodet rusar till huvudet, brösten är svullna, konstig smak i munnen.

Men det är väl säkert "inbillning".

Har tid på gyn 11/9. Mensen ska komma 10/9. Hoppas den inte kommer!!!

• EmmaK1
    carolinheiner skrev 2014-09-08 10:08:36 följande:

Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(

Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(

Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat

Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(

jag hade återbesök i mars och jag gjorde biopsi men jag tror det beror lite på om du har förändringar kvar. Jag har lite kvar på sidorna så dom tog biopsi på dom för att se hur allvarliga förändringar det va. Som tur va var det så pass så att kroppen ska ta hand om det själv:)
  • sspp01

Hej på er! Hoppas det är ok att jag hoppar in här :) hoppas innerligt på ett plus denna månaden! Är på dag 21 i cykeln efter ett tidigt missfall. Fick en glad smiley på ältestet på morgonen på dag 17 och vi hade sex samma kväll. Har väldigt oregelbunden cykel så har inte stenkoll på bim. Hoppas hoppas!!

• mystrollet

Hej! Enligt appen skulle ja ha äl i söndags men i fredags fick ja världens värk och såna flytningar, kände då på tappen, mjuk och lågt placerad samt öppen. Tur de för allt sex vi haft och hade haha.. Så nu börjar den långa väntan mot BIM..

• Det vackraste
    Beth1 skrev 2014-09-08 09:53:48 följande:
    Det är verkligen frustrerande när den aldrig kommer. Jag funderar på om det kan gå direkt till mens utan äl eller om det helt enkelt bara blir en väldigt lång cykel? Det här är första månaden för mig sen jag slutade med piller. Vi får peppa varandra helt enkelt
    Om det inte varit äl blir cykeln mer än 35 dagar iaf. Slemhinnan byggs upp och byggs upp och till slut lossnar den pga att den blir för tjock och mens kommer. 
  • Det vackraste
    sspp01 skrev 2014-09-08 17:09:45 följande:

Hej på er! Hoppas det är ok att jag hoppar in här :) hoppas innerligt på ett plus denna månaden! Är på dag 21 i cykeln efter ett tidigt missfall. Fick en glad smiley på ältestet på morgonen på dag 17 och vi hade sex samma kväll. Har väldigt oregelbunden cykel så har inte stenkoll på bim. Hoppas hoppas!!

Då skulle jag sätta bim på dag 15 efter äl. :) 
Svar på tråden BIM September 2014