BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har en nära vän som testade negativt bim +7 och inte positivt förrän +10, så det är möjligt. Men säkert inte så vanligt. Nu är hon i vecka 24.
Någon som har barn sedan tidigare, som haft negativa tester fram till BIM o sedan plussat??
Eller vet någon/några som gjort det?
Tacksam för svar!!
Någon som har barn sedan tidigare, som haft negativa tester fram till BIM o sedan plussat??
Eller vet någon/några som gjort det?
Tacksam för svar!!
Jag testade med CB för 9 år sedan när jag blev gravid med min dotter. Testade på BIM och fick neg. Fick veta en vecka senare att jag var gravid genom blodprov. Så, så länge mensen inte är här så ger vi inte upp tjejer :)
Taaack för era svar <3 Betyder mycket!!
Har liksom ingen pms. Eller vanliga menssymptom..
Bara väldigt yr, blodet rusar till huvudet, brösten är svullna, konstig smak i munnen.
Men det är väl säkert "inbillning".
Har tid på gyn 11/9. Mensen ska komma 10/9. Hoppas den inte kommer!!!
Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(
Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(
Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat
Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(
Hej på er! Hoppas det är ok att jag hoppar in här :) hoppas innerligt på ett plus denna månaden! Är på dag 21 i cykeln efter ett tidigt missfall. Fick en glad smiley på ältestet på morgonen på dag 17 och vi hade sex samma kväll. Har väldigt oregelbunden cykel så har inte stenkoll på bim. Hoppas hoppas!!
Hej! Enligt appen skulle ja ha äl i söndags men i fredags fick ja världens värk och såna flytningar, kände då på tappen, mjuk och lågt placerad samt öppen. Tur de för allt sex vi haft och hade haha.. Så nu börjar den långa väntan mot BIM..
Hej på er! Hoppas det är ok att jag hoppar in här :) hoppas innerligt på ett plus denna månaden! Är på dag 21 i cykeln efter ett tidigt missfall. Fick en glad smiley på ältestet på morgonen på dag 17 och vi hade sex samma kväll. Har väldigt oregelbunden cykel så har inte stenkoll på bim. Hoppas hoppas!!