• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • ronja111
    S_Mamma skrev 2014-09-08 08:19:46 följande:

Hur sjutton ska man kunna vänta? Otålig som sjutton här hemma. BIM-2.

- Trådiga flytningar och vattniga sedan ÄL.

- Ont i ryggen

- Mensvärk/molvärk

Men inget plus.. STENSÄKER på att tant röd kommer på onsdag. Hur går det för er andra?

Samma här..

Dock inga mens symptom..

Bim -2 el -1 idag, har mellan 27-28dgr..

Negativa test i flera dagar... Bryter ihop snart.

Ringt gynekologen nu..

Orkar snart inte mer...
  • ronja111
    Malinbarre skrev 2014-09-08 00:25:03 följande:

Så var jag tillbaka i en BIM-lista :( hade för bto veckor sen mitt 2a missfall i rad senaste halvåret. Första i vecka 10 och denna gång i vecka 8, efter att ha sett en liren bebis och ett hjärta slå :( usch! När är det vår tur?? Just nu väntar jag iallafall på att ägglossningen ska komma igång. Förra missfallet väntade jag på ägglossningen i två månader. Hoppas att den kommer igång fortare denna gång. Kör med clearblue äl-test med dubbel, har kommit så långt iallafall natt äl-testet visar en blinkande gubbe. HCG är tillbaka på normal icke-gravid nivå iallafall, skönt! Så nya tag! Lycka till alla!!!

Beklagar verkligen!

Stoooor kram!

Håller tummarna för dig!
  • ÄlskarMina
    Glädje skrev 2014-09-08 09:21:22 följande:

Är på bim +4...ingen mens, mensvärk, svagt illamående, mkt flytningar, lätt ömmande bröst, och tappen känns mjuk och stängd. Vad tror ni?

Är sååå rädd att köpa ett test som visar negativt, svagt svagt pos i fredags, men går och tänker att tänk om det va ett spök...

Åh drömmer hela nätterna att jag plussar och sen försvinner plusset...

Sambon tycker vi ska vänta, testa i slutet av veckan typ!! Men jag blir galen! Vill veta nuuu :P

Men köp ett digitalt! :) Du är ju säkert gravid!
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • S_Mamma
    ronja111 skrev 2014-09-08 09:23:32 följande:

Samma här..

Dock inga mens symptom..

Bim -2 el -1 idag, har mellan 27-28dgr..

Negativa test i flera dagar... Bryter ihop snart.

Ringt gynekologen nu..

Orkar snart inte mer...

Håller tummarna för din/er skull!

Har sagt till mig själv att vänta på mensen istället för att lägga pengar på tester i onödan. Men det är ju inte lätt när man blir orolig att något inte står rätt till :(

Brukar aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, ha mensvärk förrän typ andra dagen av mensen då den är som värst. Men nu har jag jätteont två-tre dagar innan. Rädd att det är mf på gång eller något. Hade visserligen såhär ont när dottern fastnade i livmodern men det var långt innan mensen. Men nu är det så pass långt efter ÄL?

Börjar undra om vi ens prickat ÄL rätt..
  • ronja111
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 19:58:02 följande:

Har ni varit på utredning? Usch ja det kan inte vara lätt.

Har lindrig pco, men är helt normalviktig och det "ska" gå ändå naturlig väg säger de...
  • ronja111
    S_Mamma skrev 2014-09-08 09:31:49 följande:

Håller tummarna för din/er skull!

Har sagt till mig själv att vänta på mensen istället för att lägga pengar på tester i onödan. Men det är ju inte lätt när man blir orolig att något inte står rätt till :(

Brukar aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, ha mensvärk förrän typ andra dagen av mensen då den är som värst. Men nu har jag jätteont två-tre dagar innan. Rädd att det är mf på gång eller något. Hade visserligen såhär ont när dottern fastnade i livmodern men det var långt innan mensen. Men nu är det så pass långt efter ÄL?

Börjar undra om vi ens prickat ÄL rätt..

Ja väntan är svår..?

Vi hade sex varje dag minst 1ggn kring ÄL... Men inget..

Hatar att jag alltid går o tänker, men tänk om jag är låghormonare.(för alla test är negativa) sen kommer den där j-vla mensen

Alltid! Samma visa...

Hoppas på plus för dig!,
  • Beth1
    Carerra skrev 2014-09-08 07:27:12 följande:

Här är en till som håller på att bli knäpp av att vänta på ägglossning. Är på dag 23 och CB monitor visar låg fertilitet morgon efter morgon. Första riktiga mensen efter p-piller stopp kom efter 36 dagar men väntan nu ser ut att bli längre... Suck :(

Det är verkligen frustrerande när den aldrig kommer. Jag funderar på om det kan gå direkt till mens utan äl eller om det helt enkelt bara blir en väldigt lång cykel? Det här är första månaden för mig sen jag slutade med piller. Vi får peppa varandra helt enkelt
  • Paulas mamma

Jag är på dag 20 efter mens/missfall. Vet inte alls om jag haft äl. Men vaknade idag med ryggont, nedre delen av ryggen fast på sidan. Förra månaden fick jag (vad jag tror) missfall innan jag plussade. Då hade jag också väldigt ont i nedre ryggen. Så orolig att det blir samma denna gång. Fast förda gången gjorde det inte ont på sidan som nu. Någon som vart med om samma?

• carolinheiner

Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(

Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(

Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat

Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(

Svar på tråden BIM September 2014