• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • LGB87
    Emmissara skrev 2014-09-07 21:39:00 följande:

Känns som vi har ganska lika, fast jag har inte känt så mycket i nedre delen av magen förens nu i kväll,

Jag funderar på att testa igen imorgon men vet inte om jag vågar är rädd att ja kommer bli då grymt besviken om det är ett minus även fast att ja nästan är säker på att det är ett minus trots alla symptom

Jag tänkte nog också testa i morgon, är också jättenervös för att bli besviken, blev det förra månaden när första mensen kom efter pillerstopp. Men samtidigt är vi på första riktiga försöket nu och jag försöker tänka att det brukar ta längre tid och inte räkna med att det ska funka direkt...

Ska hålla utkik efter om du testar i morrn och vad det blir!
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 21:26:14 följande:

Jag är sugen på att testa imorgon även om det är tidigt! :)

Du är väl på ÄL+10 imorgon som jag?
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 21:26:35 följande:

Håller tummarna för dig bebben! JA såklart för alla här inne!!

Tack söta söta du!
  • mrshellstrom
    fantasifull skrev 2014-09-07 21:35:54 följande:

Hur tidigt är du? :)

Borde ha bim torsdag eller fredag. :)
  • Emmissara
    LGB87 skrev 2014-09-07 21:50:03 följande:

Jag tänkte nog också testa i morgon, är också jättenervös för att bli besviken, blev det förra månaden när första mensen kom efter pillerstopp. Men samtidigt är vi på första riktiga försöket nu och jag försöker tänka att det brukar ta längre tid och inte räkna med att det ska funka direkt...

Ska hålla utkik efter om du testar i morrn och vad det blir!

Jag håller tummarna för då och kommer hålla utkik efter ditt resultat också men hoppas hoppas för oss båda #girlpower
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-07 21:52:07 följande:
    Borde ha bim torsdag eller fredag. :)
    Jag har BIM på torsdag och ska testa imorgon :)
  • Det vackraste

Jo det kan man göra för att då ökar också östrogenet och inte bara progesteronet som är det som ger pms. ;) Därmed inte sagt att man inte kan ha humör osv även när det är graviditet. :)

Bebben84 skrev 2014-09-07 20:37:03 följande:

Nääää inte mår man BÄTTRE om det tagit sig? Nä tror på en PMS-fri månad bara. Inte fy skam det heller :)

Men ska ta test imorgon på ÄL+10 så vi får se då ;)

• Gummsan
    Mandy1 skrev 2014-09-07 21:46:56 följande:

Jag har en fråga... Hoppas på svar!
    Har 2 CB plus här. Är på BIM -2, Tog ett på kvällen(hade bara hållit mig mindre än en timme från att kissa) och anade ett spökstäck (knappt synligt men inom tiden. Är det för tidigt att testa igen redan i morgon bitti om jag fick ett nästan blankt test i kväll? Vad tror ni?

Har du inte druckit massa på em/kväll och inte kissar i natt så tror jag absolut att du kan testa imon. Lycka till Håller tummarna!
  • Bebben84
    Det vackraste skrev 2014-09-07 22:01:18 följande:

Jo det kan man göra för att då ökar också östrogenet och inte bara progesteronet som är det som ger pms. ;) Därmed inte sagt att man inte kan ha humör osv även när det är graviditet. :)

Sant! Ja vi får väl se inom några dagar :)
  • Mandy1

Gummsan: Tack! Gör ett testet i morgon bitti och håller lågt vätskeintag. Tycker mig ändå se ngt på förrgårdagens morgontest och dagens onödiga kvällstest men det blir ju ett sträck på båda men man ser det knappt. Hoppas på ett synligt plus i morgon bitti annars vill jag ha min mens så alla finnar, hunger och sug, samt humör försvinner!!! Magkänslan säger inte gravid men vill veta säkert nu av olika anledningar.

Svar på tråden BIM September 2014