BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hur är det egentligen, är det normalt med en hel del molvärk och "drag"?
Jag har haft det av och till nu i ett par dagar och brukar inte ha det innan mens heller.
Varför letar man dåliga symptom hela tiden?! :P
Hoppas man snart får vara glad övet ett plus igen.
Hur är det egentligen, är det normalt med en hel del molvärk och "drag"?
Jag har haft det av och till nu i ett par dagar och brukar inte ha det innan mens heller.
Varför letar man dåliga symptom hela tiden?! :P
Hoppas man snart får vara glad övet ett plus igen.
Jag kommer nog vara likadan den dagen jag plussar. Vara misstänksam mot minsta lilla tecken.
Har fått ytterligare en mellanblödning men ingen mens. Skulle ha kommit den 9. Har dock inte kunnat mäta någon ägglossning under den här cykeln, så antar att kroppen inte hunnit igång ännu. Känns surt och bittert och man undrar ju hur lång tid det kommer ta innan kroppen hamnar i fas igen. Men det hjälper väl inte att hetsa upp sig. Har ju trots allt bara gått 6 veckor sen jag slutade med pillren. Så det är ju "ingenting" egentligen.
skickar över en stor kram!! Nu ska det bli en bebis!! blir en majbebis va?
Ååå vad jag älskar den här perioden... Not! Tycker att symptomen skiljer sig från gång till gång! Denna gången känner jag att det "drar" och "spänner" i magen. Samt att jag har vita flytningar ... Inte lika gasig som förra månaden tack och lov :) men man känner ofta något slags obehag tycker jag. Migrän hade jag som tusan förra månaden med! Är på ÄL +4-5 ... to be continued!