• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Malinbarre
    Bebben84 skrev 2014-09-10 16:56:54 följande:

Vad tror ni? Kan jag ta ett digitalt test nu på kvällen?

Grattis till ett jätte fint plus! Och jag hade mycket svagare test när jag tog mitt första digitala förra graviditeten och med ditt plus så kommer du absolut få gravid på digitalt :) vilken lycka!
  • Malinbarre
    CarlaVeloso skrev 2014-09-10 16:49:24 följande:

Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!!

Jag ser :) grattis vågar jag nog säga :)
  • Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 17:53:25 följande:
    Grattis till ett jätte fint plus! Och jag hade mycket svagare test när jag tog mitt första digitala förra graviditeten och med ditt plus så kommer du absolut få gravid på digitalt :) vilken lycka!
    Shit vad glad du precis gjorde mig <3 tack!
  • Tassiemon
    mrssol skrev 2014-09-10 16:03:27 följande:

Får man vara med i denna tråd? Har Bim 20/9 tror jag, fast det skulle inte förvåna mig om det ändrats nu då vi precis startat bebisverkstaden!!

Jag har BIM samtidigt som dig och har precis hoppat in i tråden :) Är det första barnet?

• Malinbarre

Dag 5 med blinkande :) på clearblue dubbel. Men än är jag inte orolig, förra gången blev det fast :) på 7 dagen och jag blev gravid. Bästa äl-testen enligt mig :)

• Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 17:57:37 följande:

Dag 5 med blinkande :) på clearblue dubbel. Men än är jag inte orolig, förra gången blev det fast :) på 7 dagen och jag blev gravid. Bästa äl-testen enligt mig :)

Ja dom är verkligen bäst! Kostar lite mer men värt varenda krona anser jag :)
  • Tassiemon

Hur är det egentligen med gravtest-stickorna från t ex testlagret. Jag får svaga streck på ÄL-stickor fast jag inte har ÄL och enligt instruktionerna står det att det inte är ÄL om strecket inte är lika starkt eller starkare. Är det annorlunda med grav-stickorna? Förhoppningsvis får jag prova en sticka runt BIM och vet inte riktigt hur de ska tolkas. Min förra graviditet använde jag ett digitalt och då var det ju solklart.

• Tassiemon
    Bebben84 skrev 2014-09-10 18:00:56 följande:

Jag är LIVRÄDD för det digitala testet :(

Du har säkert redan skrivit det men vart är du någonstans i cykeln?
  • Bebben84
    Tassiemon skrev 2014-09-10 18:06:01 följande:
    Du har säkert redan skrivit det men vart är du någonstans i cykeln?
    Är på ÄL+12
Svar på tråden BIM September 2014