• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 14:19:47 följande:
    Jo absolut men han har haft en tuff tid nu (förutom vårt ma och mf) så vill att han ska få slippa mer på ett tag. Statistiken är inte på vår sida ännu tyvärr.

Så vi får se hur länge jag kan hålla mig ;)
    Och jag hoppas innerligt att du får berätta jordens finaste nyhet till honom snart :)
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:20:08 följande:
    Haha tur man är lättroad ibland ;) Jag såg idag att jag börjat få tydligare ådror på bröstet, och två som går genom vårtgården, dock inte så brutala som din låter, haha!
    Haha min kanske var extra brutal Tungan ute. Det bådar ju gott för din del i alla fall Glad
  • Bebben84
    Peeernilla skrev 2014-09-10 14:29:29 följande:
    Men gud! Det var en sanndröm!! Vad underbart!! Stort jäkla grattis hörru!! Jag har haft som mensvärk idag så jag antar att det inte tog sig. Ska testa på bim och se!
    Ja det var ju det <3 heeeelt ofattbart! Tack söta du!
  • kasovi

eagle87 och Gummsan...

Inga ledsna miner! :( Jag blir själv ledsen... hur länge har ni försökt?

• Gummsan
    kasovi skrev 2014-09-10 14:35:53 följande:

eagle87 och Gummsan...

Inga ledsna miner! :( Jag blir själv ledsen... hur länge har ni försökt?

10månader nu.

Va på koll igår och han såg inget fel och han såg att ett ägg har släppt och slemhinnan i livmodern är tjock och redo för ett befruktat ägg. Men men får väl se. Skönt ändå att han inte såg nått fel trots lång menscykel
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 14:31:45 följande:
    Haha min kanske var extra brutal Tungan ute. Det bådar ju gott för din del i alla fall Glad
    Ja den va nog det :P Jag hoppas verkligen det blir ett positivt test i helgen! Annars har jag ju fått massa nya bristningar på brösten i onödan...
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:51:19 följande:
    Ja den va nog det :P Jag hoppas verkligen det blir ett positivt test i helgen! Annars har jag ju fått massa nya bristningar på brösten i onödan...
    Håller alla tummar och tår!! Baby
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 14:52:23 följande:
    Håller alla tummar och tår!! Baby
    Tack så mycket du goa människa :)
  • kasovi
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:51:19 följande:

Bristningar kan man ju få om tuttisarna växer fort :o Känner du nån skillnad? Då kan det ju vara graviditet :)
  • kasovi
    Gummsan skrev 2014-09-10 14:42:15 följande:

10månader nu.

Va på koll igår och han såg inget fel och han såg att ett ägg har släppt och slemhinnan i livmodern är tjock och redo för ett befruktat ägg. Men men får väl se. Skönt ändå att han inte såg nått fel trots lång menscykel

Då är ni ju igång med hjälp iallafall... Hoppas det händer nåt snart!! Skönt att det inte är nåt som är fel iallafall ja. Ni får skutta i sängen som kaniner varannan dag kommande veckor då! !
Svar på tråden BIM September 2014