• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Gummsan skrev 2014-09-10 12:50:41 följande:

Tycker mig se nått svagt på gravtestet. Men är nog inbillning :-/ phpKssN5e53363.jpg

Ser tyvärr inget på det översta :/
  • sofiarobin
    ronja111 skrev 2014-09-10 11:34:16 följande:

Hej!!

Förstår precis hur du känner! Samma sits jag med.

Hur gammal är du?

Kram

Jag är 21 bara och sambon 23. :(
  • mrshellstrom
    Bebben84 skrev 2014-09-10 12:47:59 följande:

Taaaaack :). Oj orkar du vänta så länge? Jag köpte ett nu som jag ska ta imorgon :)

Jag tar vanliga stickor så länge :)
  • Bebben84
    Eeeel skrev 2014-09-10 12:52:03 följande:

Ni som plussat - vad var era symtom? Hur tidigt?

Jag har ju mått så himla bra. Därför jag inte trodde jag skulle plussa. Men har nog just mått bra pga uteblivet PMS. Det enda jag känt är typ som träningsvärk i tjejmagen ner mot ljumskarna. Redan på ÄL+3 och sen varje dag. Men gjorde inte ont och det kom och gick lite. Annars ovanligt pigg och lycklig över livet. Kanske visste min kropp redan? Däremot upptäckte jag en brutal blodådra på min bröstvårta igår som aldrig funnits. Men jag har inte tolkat något av detta som "tecken". Tycker alla gravtecken är för lika menstecken. Så fick en smärre chock imorse kan jag säga :)
  • sofiarobin
    Bebben84 skrev 2014-09-10 11:32:52 följande:

Jag hade också samma känsla och plussade idag så ge inte upp! :)

Tack!! ?
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-10 12:43:34 följande:
    Hahaha! Jag menade såklart att flytningarna har minskat och inte "flygningarna"... :P

Ja, det känns bättre att vänta faktiskt! Säkrare resultat :) Har du några symptom nu då?
    Hahah jag tänkte inte ens på att det stod flygningarna ;) 

Ja men precis :) Nja jag vet inte om bristningar på brösten är ett symtom, men annars molande värk i magen till och från.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-10 12:24:57 följande:

Jag hoppas!!

Haha, ja nu jävlar är det bäst att spermierna simmar bra och träffar ägget så du är preggo till flytten ;)

Ja man får ju hoppas på det bästa i alla fall. :) 
  • Bebben84

Måste bara berätta om vad som hände nyss. Var ute och åkte på lunchen och min UNDERBARA svärmor ska ställa upp i valet så det finns planscher på henne överallt här. När jag åkte förbi en sån idag blev jag helt tårögd och tänkte "du ska bli farmor". Första barnbarnet och såå efterlängtat! Längtar galet tills vi kan berätta för dom <3

• mrshellstrom

Jag har suttit och funderat lite på hur jag ska berätta för mannen.

Går det vägen, så ska jag ta en av lillkillens tshirts och skriva "1+1+1=4" på. :)

Frågan är då när man ska berätta? v4+0 nu enligt appen.

Svar på tråden BIM September 2014