• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 13:31:46 följande:

Måste bara berätta om vad som hände nyss. Var ute och åkte på lunchen och min UNDERBARA svärmor ska ställa upp i valet så det finns planscher på henne överallt här. När jag åkte förbi en sån idag blev jag helt tårögd och tänkte "du ska bli farmor". Första barnbarnet och såå efterlängtat! Längtar galet tills vi kan berätta för dom <3

Åh va underbart! :) Kommer nog vara många härliga glädjetårar stunden ni berättar den glada nyheten :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 13:40:37 följande:

Jag har suttit och funderat lite på hur jag ska berätta för mannen.

Går det vägen, så ska jag ta en av lillkillens tshirts och skriva "1+1+1=4" på. :)

Frågan är då när man ska berätta? v4+0 nu enligt appen.

Vet inte din man ännu? Att du kan hålla dig! :D
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 13:40:41 följande:
    Åh va underbart! :) Kommer nog vara många härliga glädjetårar stunden ni berättar den glada nyheten :)
    Jaaaa <3

Min sambo ringde nyss från skogen och jag fick bita mig i tungan för att inte berätta något Tyst
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 13:40:37 följande:

Jag har suttit och funderat lite på hur jag ska berätta för mannen.

Går det vägen, så ska jag ta en av lillkillens tshirts och skriva "1+1+1=4" på. :)

Frågan är då när man ska berätta? v4+0 nu enligt appen.

Jag köpte en body idag ska det står "Mom+Dad=Me" på. Den ska sambon få imorgon i present :)
  • mrshellstrom
    Bebben84 skrev 2014-09-10 13:56:59 följande:

Jag köpte en body idag ska det står "Mom+Dad=Me" på. Den ska sambon få imorgon i present :)

Åh så fint! :)

Nä iom att det är så osäkert ännu så vill jag vänta. Jag ger det 1 vecka kanske 2, sen berättar jag. Om jag kan hålla mig ;)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 14:00:05 följande:
    Åh så fint! :)

Nä iom att det är så osäkert ännu så vill jag vänta. Jag ger det 1 vecka kanske 2, sen berättar jag. Om jag kan hålla mig ;)
    Herrejösses så starkt av dig! Men vill du inte ha hans stöd på vägen?
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 13:49:24 följande:
    Jaaaa <3

Min sambo ringde nyss från skogen och jag fick bita mig i tungan för att inte berätta något Tyst
    Åh gud jag förstår det :)
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:00:54 följande:
    Åh gud jag förstår det :)
    Men jag höll mig Glad. Försökte tänka hur jag skulle vilja ha en sån stor nyhet och då hade jag föredragit face to face Glad. Men oj vad pirrig jag kommer vara imorgon Skrattande
  • carolinheiner

Besvikelsen som uppstår när sambon ser ner på jobbet ja sökte :( detta hör ju inte till här men ville bara skriva av mig :( är utbildad kock å han vill att ja ska söka jobb/praktik plats på en sportbar som kock.. Men efter vad vi gått igenom vill ja inte jobba inom de :( sökte ett deltidstjänst på Max hamburgare restaurang.. Å de ända han sa va du vill inte jobba på sport puben pga stress å sånt men max kan du söka till.. De e ju jätte stressigt.. Va fan ska ja göra?!

• eagle87

Har inte skrivit här på långe då jag mått så dåligt. Min menscykel har blivit helt rubbad, de senaste 2 cyklar har vart ca 50 dagar plus så har såklart missat ägglossning. Har iaf fått tid för utredning nu den 1 okt. De 3 veckor kvar men de känns som evigheter. Känns som detta fått mig o sluta leva. Min mans syster har fått sin bebis nu, de gör allt 1000000000000000000 gånger värre. Klarar knappt gå hem till henne. Min man pratar om henne o bebisen hela tiden håller på bli knäpp. Vill typ bara dö for jag känner mig så värdelös. Känns som jag år den enda som inte kan få barn. Känns så orättvist att alla andra kan. Ville bara skriva av mig. Blä gråter nu,

Svar på tråden BIM September 2014