• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 19:53:09 följande:
    det kommer gå bra :)
    Så nervös att jag nästan kissar på mig vilket jag inte får göra för jag måste kissa på testet haha!
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-10 19:53:54 följande:
    Så nervös att jag nästan kissar på mig vilket jag inte får göra för jag måste kissa på testet haha!
    haha ja det är ju dumt då får du vänta 4 timmar till :)
  • heyorange
    Bebben84 skrev 2014-09-10 19:53:54 följande:
    Kissa i en burk :) för säkerhetsskull :P
  • CarlaVeloso

Åh vad spännande det är! Jag kommer inte kunna somna ikväll! Tack snälla ni för hjälpen! Håller tummarna för ett tydligare streck imorgon bitti.

• Bebben84
    heyorange skrev 2014-09-10 20:00:55 följande:
    Kissa i en burk :) för säkerhetsskull :P
    Haha jo har muggen redo och klar :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 19:55:27 följande:
    haha ja det är ju dumt då får du vänta 4 timmar till :)
    Haha ja och så mycket vill jag inte plåga min stackars blåsa idag :). Törstig som tusan är jag också. Drack inget till middagen
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:06:45 följande:
    Haha ja och så mycket vill jag inte plåga min stackars blåsa idag :). Törstig som tusan är jag också. Drack inget till middagen
    jag drack faktiskt lite under den 4 timmars perioden för jag är en sån som alltid måste ha nått att dricka, dricker mycket vatten på jobbet, så klarade mig inte utan men det gick bra ändå. Tror inte att det hade gjort nått om du druckit till maten det är ju mer om man dricker flera glas med vätska som gör att det blir för utspätt :)
  • Alvolina
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 14:00:05 följande:
    Åh så fint! :)

Nä iom att det är så osäkert ännu så vill jag vänta. Jag ger det 1 vecka kanske 2, sen berättar jag. Om jag kan hålla mig ;)
    Blir han inte ledsen då? Min man vill gärna vara med och testa till och med. Nu har han gått med på att jag ska säga till när jag tror att det är positivt och då gör vi ett digitalt ihop. Stackarn har väl också tröttnat på alla negativa test. :/
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 20:09:50 följande:
    jag drack faktiskt lite under den 4 timmars perioden för jag är en sån som alltid måste ha nått att dricka, dricker mycket vatten på jobbet, så klarade mig inte utan men det gick bra ändå. Tror inte att det hade gjort nått om du druckit till maten det är ju mer om man dricker flera glas med vätska som gör att det blir för utspätt :)
    Nä hade nog inte gjort nåt för testet men däremot hade inte min kissblåsa klarat av det :)
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:21:34 följande:
    Nä hade nog inte gjort nåt för testet men däremot hade inte min kissblåsa klarat av det :)
    haha ja du tänker så :)
Svar på tråden BIM September 2014