• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Det vackraste

Härligt :D Har du inte haft det förut? Börjat med nåt nytt kanske det är därför? :)

SecretlyMe skrev 2014-09-12 12:20:30 följande:

Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.

Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-12 12:20:30 följande:

Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.

Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)

Gud vad skönt! Hoppas jag också får dessa omtalade sekret denna månad! :) Fast jag kanske redan haft det, svårt att se skillnad på vad som är sperma och vad som är sekret. 

• Wintersagah

Tack för alla grattis!! <3

Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!

• NILE90
    Beth1 skrev 2014-09-12 11:56:43 följande:
    Jag har också womanlog men där kan man väl inte se något diagram eller har jag missat det?
    Jag kan inte ens logga in för den bråkar om fel användarID och lösenord och när jag försöker resetta så hittar den inte min mail... Gaaah! jag har så lite tålamod med sånt när det blir lite fel
    WomanLog har ju 5 lila ikoner högst upp på skärmen, nummer två visar grafen. :) 
  • FiiaN
    Wintersagah skrev 2014-09-12 12:58:34 följande:

Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!

Åh va mysigt :) Stort lycka till!
  • Malvik
    Wintersagah skrev 2014-09-12 12:58:34 följande:

Grattis, vad kul att överraska med en present!

Har ni andra tips och idéer på hur man kan berätta för blivande pappan?
  • Manelma
    eagle87 skrev 2014-09-12 09:42:55 följande:
    Ja vet inte, antingen den 14 eller 16. Har alltid en lutealfas på 16 dagar men vet inte när jag hade äl då jag missa tempa ngr dagar. Så antingen är jag på bim-4 eller bim-2. Vad tror du som har mer erfarenhet? Bifogar min kurva.
    Har du sån lång cykel? Synd att du missade att tempa på vad jag tror va din ÄL...just på dom 3 tomma dagarna är då jag tror tempen måste ökat första gången och äl hänt. Men, om du säger att du har 16 dagars lf så skulle jag tro att du börjar närma dig din BIM, det är svårt att säga men tempa imorgon, fortsätter det ligga lågt bådar det inte bra, höjs den åter så är det ialf bättre tecken! 
  • Manelma
    NILE90 skrev 2014-09-12 11:17:13 följande:
    Jag har Fertility Friend, den är mycket lättare att använda via datorn än på telefonen. Men jag lägger också in i WomanLog. :) 
    J
    Beth1 skrev 2014-09-12 10:50:15 följande:

Ni som tempar, vilken app använder ni för att lägga in tempen och få kurvor? Jag laddade hem fertility friend men den bara bråkar med mig.

Jag använder Kendara och Fertility Friend. Har svårt att bestämma mig för vilken jag gillar mest :) Båda är bra! :D
  • Bebben84
    Malvik skrev 2014-09-12 13:11:17 följande:
    Grattis, vad kul att överraska med en present!

Har ni andra tips och idéer på hur man kan berätta för blivande pappan?
    Jag gav min sambo ett paket igår med en pyttebody med texten "I <3 Mom and Dad" på och ett gravtest med texten "GRAVID"  (digitalt test) på så skulle fatta. Sen sa jag innan han fick paketet. "Jag tror att du kommer älska den här presenten i resten av ditt liv". Sen skålade vi i alkoholfritt cider :). Var väldigt uppskattat :)
  • Malvik
    Bebben84 skrev 2014-09-12 13:35:25 följande:
    Jag gav min sambo ett paket igår med en pyttebody med texten "I <3 Mom and Dad" på och ett gravtest med texten "GRAVID"  (digitalt test) på så skulle fatta. Sen sa jag innan han fick paketet. "Jag tror att du kommer älska den här presenten i resten av ditt liv". Sen skålade vi i alkoholfritt cider :). Var väldigt uppskattat :)
    Jag läste det igår, det var en riktigt bra och gullig ide!
Svar på tråden BIM September 2014