BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Härligt :D Har du inte haft det förut? Börjat med nåt nytt kanske det är därför? :)
Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.
Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)
Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.
Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)
Gud vad skönt! Hoppas jag också får dessa omtalade sekret denna månad! :) Fast jag kanske redan haft det, svårt att se skillnad på vad som är sperma och vad som är sekret.
Tack för alla grattis!! <3
Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!
Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!
Ni som tempar, vilken app använder ni för att lägga in tempen och få kurvor? Jag laddade hem fertility friend men den bara bråkar med mig.