• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • mrshellstrom

Tog ett nytt digitalt idag, visar fortfarande 1-2. Fick dock upp gravid väldigt fort, max 1min.

Enligt min app är jag i v4+2, men kan vara 4+1 och 4+0 också beroende på när ägget släppte.

Förra graviditeten nu i augusti fick jag aldrig någon stegring på veckorna och missfallet kom veckan efter plus.

Så jag är supernojjig och nervös. Vill så gärna få 2-3.

När ska det komma? <3

• Malvik

Hej! Ny här i tråden. Har följt er några dagar och tyckte att det var dags att ge sig till känna. ???? Jag är 33 år och har fyra söner sedan tidigare - 7,8, 13 och 15 år. Jag var aktiv här på FL när de yngsta planerades, men då under ett annat nick. Nu har jag träffat en ny man som jag är gift med. Han är yngre än mig och har inga egna barn. Vi hade planen att börja försöka nästa höst men orkade inte vänta...???? tog ut spiralen 25/8 (dagen efter vår 1-åriga bröllopsdag) och fick mens två dagar efter. Hade ÄL igår och har i och med det första BIM 25/9. Har tidigare blivit gravid väldigt lätt men då var jag ju också ganska mycket yngre och dessutom inte med samma man, så ska försöka att ta det lite "chill pill". ????

• SecretlyMe

Idag började ältestandet. Inte positivt än :) är på dag 12. MEN - vet ni vad jag upptäckte för första gången?! Bygga-brosekret! Jag är överlycklig! Haha.

Är så overkligt att karln min vill lika mycket som jag. Frågade blygt om jag kanske skulle vara ledig tis-ons så vi får större chans att pricka äl denna gång (sist tog testerna slut och jag vet inte exakt när äl skedde). Jag jobbar ju som timvikarie i en annan stad just nu och styr över mina egna tider. Han tyckte vi skulle köra på det! :)

• happyliving

Åh! Jag plussade igår, på bim+3. Känner mig så nervös och glad på samma gång. :)

Ni som plussat, har ni tagit vägen till en annan tråd? Och bor någon av er i Linköping? :)

• Det vackraste
    Gummsan skrev 2014-09-12 11:40:22 följande:

Oj ingen aning. Kan inte alla förkortningar. Men det är sköldkörtel provet va?

Första gemensamma 42mån hade då början till pcos. 2-4 3-4 mån

Inget ks

Början till? :/ Fick du pergotime då för att få äl?

Vet du att du har äl nu?

Fsh och amh är blodprov för att kolla hur mycket ägg och kvalitet på dem man har. Tsh är sköldkörteln.

Jag skulle boka in mig hos en gyn eller privat fertklinik för att få kolla upp detta med pco isåfall bl a. Inositol är bra för äggkvaliten för de som har pco.
  • Bebben84
    happyliving skrev 2014-09-12 12:22:43 följande:

Åh! Jag plussade igår, på bim+3. Känner mig så nervös och glad på samma gång. :)

Ni som plussat, har ni tagit vägen till en annan tråd? Och bor någon av er i Linköping? :)

Grattis!!! :)

Jag plussade men är kvar i tråden. Dock är jag med i BF maj 2015 också i respekt  mot alla som försöker här i tråden så dom slipper höra om min graviditet.
  • carolinheiner

Jätte roligt att vi ska vara kvar på samma tråd :) känner mig gravid denna månaden så hoppas på den bästa födelsedagspresenten den 22/9 :)

• Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-12 12:33:22 följande:

Jätte roligt att vi ska vara kvar på samma tråd :) känner mig gravid denna månaden så hoppas på den bästa födelsedagspresenten den 22/9 :)

Åh det vore ju den ultimata presenten!! Hoppas!!! :)
Svar på tråden BIM September 2014