• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

molande värk i ländryggen idag, inte så mkt ut mot höfterna även om det känns lite grann där med. mest invid ryggraden. Nu är det snart dags att köra till jobbet så ikväll har jag väl massor att läsa ikapp

• Pyret 85

tänkte på en sak. Eftersom vi alla ändå stannar i tråden så hade väl en BF-lista varit på sin plats? 

• Det vackraste

Det är en slump mest när det blir. Har man tur på första, mindre tur på sjätte kanske. Men känns såklart skitdrygt när man måste vänta.

Gummsan skrev 2014-09-12 08:19:05 följande:

Varför ska det vara så himla svårt att bli gravid för? :'(

Funderar allvarligt på att lägga av försöken nu. Det är för tröttsamt. Bestämma ist att skita i det och njuta av dom fina barnen jag har utan tankar på flera....

• Gummsan
    Pyret 85 skrev 2014-09-12 08:20:35 följande:
    hur länge har ni försökt?
    10månader nu

Visa inget fel på varken mig eller gubben. Prickar äl Varjegång men ändå blir det inget.
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-12 08:25:34 följande:

molande värk i ländryggen idag, inte så mkt ut mot höfterna även om det känns lite grann där med. mest invid ryggraden. Nu är det snart dags att köra till jobbet så ikväll har jag väl massor att läsa ikapp

Håller tummarna för allt du känner betyder bebbe <3
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-12 08:32:47 följande:
    Håller tummarna för allt du känner betyder bebbe <3
    tack <3 tror dock inte det!
  • Milie

Suck. Lite, lite blod på pappret redan nu. Även om jag inte trodde det blev något den här månaden så blir jag ändå så sjukt besviken.

• fantasifull

Plus BIM -5 och BIM +3. Jag är garanterat gravid. Men nu är det Andra graviditeten inom ett år som jag 4-6 dagar efter BIM börjar blöda. Förra gången fick jag kramper och förstod att något var fel, men klarade kroppen av att skapa en bebis som dock inte klarade sig längre än vecka 9. Frågan är hur det blir sen här gången. Igår fick jag en yttepytte blödning utan ont som försvann illa snabbt. Någon med erfarenheter? Får känslan av att det här kommer sluta som sist. Den här graviditeten är så otroligt efterlängtad. Pallar man en gång till?:/

• Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-09-12 08:26:40 följande:

tänkte på en sak. Eftersom vi alla ändå stannar i tråden så hade väl en BF-lista varit på sin plats? 

Ja bra där :) nån som kan göra den? :)
Svar på tråden BIM September 2014