• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Zora
    Zora skrev 2014-10-02 17:14:04 följande:

Fast du kanske ska testa med morgonturen istället? Brukar inte det ge mer tillförlitligt resultat? Hoppas testet visade fel

Men ååååh... Vilken morgontur då kan man ju undra.. Morgonurin ska det stå!
  • Malinbarre
    Zora skrev 2014-10-02 17:14:04 följande:

Fast du kanske ska testa med morgonturen istället? Brukar inte det ge mer tillförlitligt resultat? Hoppas testet visade fel

Jo det är ju så, men jag höll mig i 4 timmar och drack ingenting. Så jag har tappat hoppet :(
  • eagle87
    Zora skrev 2014-10-02 14:43:42 följande:
    Men va!!? Behöver du gå ner i vikt??? Det kan ju inte vara riktigt rätt tycker jag? Vad jag kan se är du helt proportionerlig och utifrån bild och klädstorlek skulle jag säga att du verkar vara ganska smal och normalbyggd.
    Ok bara för ni är så snälla o stöttande ska jag lägga in en bild med mindre kläder. Ja fattar typ inte hur ja ska gå ner, äter aldrig vitt ris eller bröd, glass o godis typ en gång i veckan, skräpmat nångång i veckan, tränar 2-3 gånger i veckan... Dricker typ aldrig läsk eller alkohol. Vad mer kan man göra??
  • Fian88
    eagle87 skrev 2014-10-02 17:30:59 följande:
    Ok bara för ni är så snälla o stöttande ska jag lägga in en bild med mindre kläder. Ja fattar typ inte hur ja ska gå ner, äter aldrig vitt ris eller bröd, glass o godis typ en gång i veckan, skräpmat nångång i veckan, tränar 2-3 gånger i veckan... Dricker typ aldrig läsk eller alkohol. Vad mer kan man göra??
    Tycker du ser helt normalviktig ut!! Tyvärr är ju inte läkare speciellt kända för sitt patientbemötande, inte många av dom jag stött på i alla fall..
  • Zora
    eagle87 skrev 2014-10-02 17:30:59 följande:

• SecretlyMe

Våra tester är dumma i huvudet. Punkt. Oktober får bli vår månad. Kram

NILE90 skrev 2014-10-02 13:51:39 följande:

Jaaa, nu kom den ju, såklart. Hej mens...

• Fian88
    Malinbarre skrev 2014-10-02 16:58:18 följande:

Va fan! Fick nyss inte gravid på clearblue digital.. Så tydligen vad det fetaste spökstrecket någonsin.. Fan

Men du har inte passerat bim än va? Och i vilket fall tycker jag också du ska testa imorgon bitti innan du blir helt nedslagen!
  • Zora

Råkade trycka iväg bara citeringen...

Alltså jag tycker inte att det ser ut som att du behöver gå ner något alls! Är väl inte bra att väga för lite och ha för lite fett på kroppen heller när man försöker skaffa barn? Jag tycker nästan du ska strunta i den där läkarens råd alt. Konsultera någon annan för en second opinion. Tycker det rådet du fick verkar helkonstigt...

• Malinbarre
    Fian88 skrev 2014-10-02 17:46:01 följande:

Men du har inte passerat bim än va? Och i vilket fall tycker jag också du ska testa imorgon bitti innan du blir helt nedslagen!

Nej precis, bim på söndag. Så det kanske är tidigt, tar ett nytt imorgon bitti. :) tack för din pepp!
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-02 17:43:24 följande:

Våra tester är dumma i huvudet. Punkt. Oktober får bli vår månad. Kram

Jaa det blir i alla fall aldrig mer testlagrets tester...trodde ju verkligen att det hade tagit sig där ett tag. :(

Nästa BIM blir i alla fall 31/10, mitt i flytten så får väl se till att få in ett frö i magen då så jag har en anledning att inte lyfta tungt, haha. ;)
Svar på tråden BIM September 2014