BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fast du kanske ska testa med morgonturen istället? Brukar inte det ge mer tillförlitligt resultat? Hoppas testet visade fel
Fast du kanske ska testa med morgonturen istället? Brukar inte det ge mer tillförlitligt resultat? Hoppas testet visade fel
Ok bara för ni är så snälla o stöttande ska jag lägga in en bild med mindre kläder. Ja fattar typ inte hur ja ska gå ner, äter aldrig vitt ris eller bröd, glass o godis typ en gång i veckan, skräpmat nångång i veckan, tränar 2-3 gånger i veckan... Dricker typ aldrig läsk eller alkohol. Vad mer kan man göra??
Våra tester är dumma i huvudet. Punkt. Oktober får bli vår månad. Kram
Jaaa, nu kom den ju, såklart. Hej mens...
Va fan! Fick nyss inte gravid på clearblue digital.. Så tydligen vad det fetaste spökstrecket någonsin.. Fan
Råkade trycka iväg bara citeringen...
Alltså jag tycker inte att det ser ut som att du behöver gå ner något alls! Är väl inte bra att väga för lite och ha för lite fett på kroppen heller när man försöker skaffa barn? Jag tycker nästan du ska strunta i den där läkarens råd alt. Konsultera någon annan för en second opinion. Tycker det rådet du fick verkar helkonstigt...
Men du har inte passerat bim än va? Och i vilket fall tycker jag också du ska testa imorgon bitti innan du blir helt nedslagen!
Våra tester är dumma i huvudet. Punkt. Oktober får bli vår månad. Kram