• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2014-10-01 20:24:16 följande:

Fast några som plussat i dagarna har BIM i oktober.

Hur som helst är alla plus välkomna
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-01 20:28:21 följande:

Ingen mens än....

Håller tummarna för dig att den håller sig borta länge till, men du har ju redan fått solklara plus ;) du har inte testat något idag? :)
  • SecretlyMe

Solklara? Nu tog du i ;) Jag tror fortfarande spökstreck eftersom de inte dök upp inom tidsramen.

Tog inget test idag för hade inga fler hemma och ville inte slösa pengar då jag väntade mig mensen. Haft väldigt mycket mensvärk igår och idag bla.

Köper test imorgon :)

NILE90 skrev 2014-10-01 21:53:47 följande:

Håller tummarna för dig att den håller sig borta länge till, men du har ju redan fått solklara plus ;) du har inte testat något idag? :)

• Gummsan
    Malinbarre skrev 2014-10-01 09:20:54 följande:

Åh herregud, jag är gravid igen! :D utan en mens imellan!! Svagt men positivt! :D Det känns helt sjukt! Och illamåendet kom med buller och brak! Var uppe och kissade, gjorde testet, kokade kaffe och tog en klunk sen fick jag springa till toan och för att kräkas! :D har aldrig haft kräk-illamående i någon av mina två graviditeter, och båda dom har slutat i missfall.

Grattis!!! Ja sa ju det!
  • Lizzie09

Har precis haft ÄL och har en bra känsla om försöket denna månad! :) Hoppas, hoppas verkligen att min känsla stämmer och att det blir ett plus i oktober! Dock är det 12 låånga dagar kvar till BIM

• Milie

Ni som tempar. Vilken termometer har ni, var köpte ni den och var (panna/öra/armhåla/mun/rektalt/vaginalt) mäter ni? Funderar på att börja tempa om det inte tagit sig den här gången.

• sanara88
    Malinbarre skrev 2014-10-01 22:28:53 följande:

Visst är det väl ett plus??

Ja absolut! :) Grattis! När är BIM?
  • SecretlyMe

Har en "vanlig", munhåla. Den mäter inte fyrsiffrigt, men funkar ändå :)

Milie skrev 2014-10-01 22:26:47 följande:

Ni som tempar. Vilken termometer har ni, var köpte ni den och var (panna/öra/armhåla/mun/rektalt/vaginalt) mäter ni? Funderar på att börja tempa om det inte tagit sig den här gången.

• Malinbarre
    sanara88 skrev 2014-10-01 22:31:17 följande:

Ja absolut! :) Grattis! När är BIM?

Tack :D jag har så svårt att tro på att det skulle gå så fort bara efter missfallet :) bim den 5 okt :) så bim-4 idag så det blir förhoppningsvis starkare :)
Svar på tråden BIM September 2014