BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fast några som plussat i dagarna har BIM i oktober.
Ingen mens än....
Solklara? Nu tog du i ;) Jag tror fortfarande spökstreck eftersom de inte dök upp inom tidsramen.
Tog inget test idag för hade inga fler hemma och ville inte slösa pengar då jag väntade mig mensen. Haft väldigt mycket mensvärk igår och idag bla.
Köper test imorgon :)
Håller tummarna för dig att den håller sig borta länge till, men du har ju redan fått solklara plus ;) du har inte testat något idag? :)
Åh herregud, jag är gravid igen! :D utan en mens imellan!! Svagt men positivt! :D Det känns helt sjukt! Och illamåendet kom med buller och brak! Var uppe och kissade, gjorde testet, kokade kaffe och tog en klunk sen fick jag springa till toan och för att kräkas! :D har aldrig haft kräk-illamående i någon av mina två graviditeter, och båda dom har slutat i missfall.
Har precis haft ÄL och har en bra känsla om försöket denna månad! :) Hoppas, hoppas verkligen att min känsla stämmer och att det blir ett plus i oktober! Dock är det 12 låånga dagar kvar till BIM
Ni som tempar. Vilken termometer har ni, var köpte ni den och var (panna/öra/armhåla/mun/rektalt/vaginalt) mäter ni? Funderar på att börja tempa om det inte tagit sig den här gången.
Visst är det väl ett plus?? 
Visst är det väl ett plus??
Har en "vanlig", munhåla. Den mäter inte fyrsiffrigt, men funkar ändå :)
Ni som tempar. Vilken termometer har ni, var köpte ni den och var (panna/öra/armhåla/mun/rektalt/vaginalt) mäter ni? Funderar på att börja tempa om det inte tagit sig den här gången.
Ja absolut! :) Grattis! När är BIM?