BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Grattis i förskott :) Jag är 91a med n fyller tidigt på året haha.
Kom på att jag hinner fylla år innan min nästa BIM så jag bytta ålder på mig också :)
Sugtelefon. "men fyller tidigt".. :p
Jag tror ändå vi ska flytta tillbaka mig till bim-listan. Bim 5/10
Grattis i förskott :) Jag är 91a med n fyller tidigt på året haha.
Jag testar nog i helgen :) vill ju veta eftersom jag ändå har fått "positiva"test :) tar ett trst nu varje morgon tills mensen kommer. Jag har tyvärr en extrem huvudvärk och nackvärk sedan 2 år tillbaka och äter starka värktabletter som inte är förenade med graviditet och måste därför veta så fort som möjligt om jag är gravid :)
Jag testar nog i helgen :) vill ju veta eftersom jag ändå har fått "positiva"test :) tar ett trst nu varje morgon tills mensen kommer. Jag har tyvärr en extrem huvudvärk och nackvärk sedan 2 år tillbaka och äter starka värktabletter som inte är förenade med graviditet och måste därför veta så fort som möjligt om jag är gravid :)
Blev två svar, vad skumt
Någon här som har testat bidrottninggelé/Apiforce?
Har läst en massa bra om det nu och funderar på att gå köpa mig en burk idag bara för att prova.
Borde väl säljas på Life eller någon annan hälsokost-affär?
Min man fyller 35, 9 nov, har typ planerat o hoppas hela året att jag skulle kunna ge han ett positivt graviditets test med en i love Dad body i födelsedags present. Hoppas de händer. Va på hm igår o kollade på bebis kläder till hans syster son. Grät lite i bilen på väg hem.
Dag 19 och ännu inte pos äl test. Alltså ännu längre cykel denna gången trots bidrottninggele i tre månader