• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Nu har vi "smepat" färdigt för denna gång. Jag tycker det här med tempningen är såå häftigt. Tänk att man kan se på sin kroppstemp när ÄL varit och när det är dags för mens.

• Paulas mamma

Hur tidigt tror ni man kan få symptom? Jag har kissat som en tok sen en vecka tillbaka. Gick upp inatt och det händer typ aldrig, och på en timma idag kissade jag 4 ggr. Jag är på dag 9 efter äl.

• EmmaK1
    mrshellstrom skrev 2014-10-13 23:48:53 följande:

v8+3 och ultraljud imorgon. :)

Hur går det med äl?

Hur gick det på ultraljudet? :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-14 19:18:30 följande:

Jag anar ju något svagt. Oj tråkigt med blödning. Hoppas det avtar.

Bilden blev kass, strecket syntes mycket mer i verkligheten :/ Vid kortet hade testet hunnit torka lite med. Ja vi får se vad som händer härnäst..
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 16:20:59 följande:
    Men åh, syntes inget alls på den bilden ju. Haha. Har en värdelös kamera.
    Ser lite ut som mitt test som jag tog för ett tag sen, jag fick förklarat för mig att det kan se ut som ett streck, men att det bara är stället där strecket ska dyka upp som visar sig, så det är en synvilla. Men hoppas såklart att det är positivt för dig <3
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:04:37 följande:
    Ser lite ut som mitt test som jag tog för ett tag sen, jag fick förklarat för mig att det kan se ut som ett streck, men att det bara är stället där strecket ska dyka upp som visar sig, så det är en synvilla. Men hoppas såklart att det är positivt för dig <3
    Var som jag tidigare skrivit mycket tydligare i verkligheten..
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:12:38 följande:
    Var som jag tidigare skrivit mycket tydligare i verkligheten..
    Det gjorde mitt också..Det är riktigt svårt att få till det med mobilkameran.. :/ men som sagt hoppas jag att det går vägen för dig och att det är positivt :)
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:20:43 följande:
    Det gjorde mitt också..Det är riktigt svårt att få till det med mobilkameran.. :/ men som sagt hoppas jag att det går vägen för dig och att det är positivt :)
    Tog ett i helgen som var svagt, och två stycken idag som visade starkare och de visade lika starkt, så jag tror inte det var något sådant :/ Men tack för att du tipsade ändå. Känns tungt just och jag tror att det tyvärr är kört.. Känner inte igen blödningarna så vet inte om det skulle kunna vara ett tidigt mf?
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:30:59 följande:
    Tog ett i helgen som var svagt, och två stycken idag som visade starkare och de visade lika starkt, så jag tror inte det var något sådant :/ Men tack för att du tipsade ändå. Känns tungt just och jag tror att det tyvärr är kört.. Känner inte igen blödningarna så vet inte om det skulle kunna vara ett tidigt mf?
    Okej :) 

Hmm, Kan det inte vara genombrottsblödning då? sån blödning som kommer när mensen egentligen skulle komma?

Har ingen erfarenhet av mf, men som jag har förstått det så har man ont även om det är tidigt? Iallafall de flesta.. Jag vet inte faktiskt.. Vänta ett par dagar och ta ett nytt test, och blir blödningarna värre kanske du ska kontakta en bm?
Svar på tråden BIM September 2014