BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Liiiiten temphöjning imorse. Det känns som om jag kommer ha lättare att hålla mig från att testa så länge jag tempar för då ser jag ju om mensen är på g. 
ÄL+1 idag och "sista" sexdagen innan vi tar paus några dagar. Flyttar ju om 2 veckor så prio borde väl egentligen ligga på att packa ner hushållet istället för att rulla runt i sängen 
ÄL+1 idag och "sista" sexdagen innan vi tar paus några dagar. Flyttar ju om 2 veckor så prio borde väl egentligen ligga på att packa ner hushållet istället för att rulla runt i sängen 
De va kul för jag tänkte för en stund sen för mig själv: Inga symptom än så länge, inte ens ont i brösten. Så nästan precis efter så tar jag av BH:n.. och visst fasen har jag ont i brösten. känns inte så mkt med bh på.
Gjorde ett till nu på eftermiddagen. Såhär ser det ut. Finns väl ingen risk att få två falska på rad?

Gjorde ett till nu på eftermiddagen. Såhär ser det ut. Finns väl ingen risk att få två falska på rad?
[quote=74171200][quote-nick]Gummsan skrev 2014-10-15 07:58:15 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser och säger grattis!