• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:42:21 följande:
    Okej :) 

Hmm, Kan det inte vara genombrottsblödning då? sån blödning som kommer när mensen egentligen skulle komma?

Har ingen erfarenhet av mf, men som jag har förstått det så har man ont även om det är tidigt? Iallafall de flesta.. Jag vet inte faktiskt.. Vänta ett par dagar och ta ett nytt test, och blir blödningarna värre kanske du ska kontakta en bm?
    Vet inte, men man kan ju hoppas..

Ja jag får nog göra det, är ju tyvärr inte så mycket mer man kan göra just nu än att avvakta :/

Det blev verkligen "upp som en sol, ner som en pannkaka" för mig idag. 2 1/2 timme efter att jag fick det svaga plusset så kom blödningen, så satans tråkigt :(
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:46:11 följande:

Ja jag får nog göra det, är ju tyvärr inte så mycket mer man kan göra just nu än att avvakta :/

Det blev verkligen "upp som en sol, ner som en pannkaka" för mig idag. 2 1/2 timme efter att jag fick det svaga plusset så kom blödningen, så satans tråkigt :(
    Blöder du mycket?
  • josephiine
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 20:46:11 följande:

Kan tänka mig  att det känns jobbigt :/ men vi håller tummarna för att det blir bra :) tänka positiva tankar :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-10-14 20:50:05 följande:
    Blöder du mycket?
    Njäe, inte så mycket, har klarat mig med ett trosskydd. Får se om det ökar under natten..
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-14 20:57:19 följande:
    Kan tänka mig  att det känns jobbigt :/ men vi håller tummarna för att det blir bra :) tänka positiva tankar :)
    Tack :)
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-10-14 21:02:04 följande:
    Njäe, inte så mycket, har klarat mig med ett trosskydd. Får se om det ökar under natten..
    Håller tummarna att blödningen stoppar! Kram
  • eagle87
    Milie skrev 2014-10-14 13:53:54 följande:

Eagle87? Följer dig med spänning och ser att du har BIM idag!

Hej Millie :) så kul att du är gravid :))))

Ja har inte åns haft ögglossning än, jävla skitkropp. Men har haft blinkande gubbe 3 dagar nu på cb lila så hoppas för fast gubbe imorn. O att de fan tar sig!!!!!!!!
  • Milie
    eagle87 skrev 2014-10-14 22:23:54 följande:

Hej Millie :) så kul att du är gravid :))))

Ja har inte åns haft ögglossning än, jävla skitkropp. Men har haft blinkande gubbe 3 dagar nu på cb lila så hoppas för fast gubbe imorn. O att de fan tar sig!!!!!!!!

Ah, jaså. Jamen, det är klart det ska ta sig nu! Sjunde försöket är magiskt! Hoppas den fasta gubben dyker upp imorgon.
  • Lizzie09

Jag tar en paus från tråden tills jag fått lite klarhet i saker och ting. Bröt ihop totalt ikväll när jag berättade för sambon. Tack så jättemycket för ert stöd tjejer! Vi hörs! Kram

Svar på tråden BIM September 2014