• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-15 16:22:25 följande:

Hur går det för dig secretlyme?

Har inte haft ägglossning än :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-15 16:28:22 följande:

Har inte haft ägglossning än :)

Åh du är tillbaka här! Undrade idag var du hade tagit vägen :)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-15 17:57:37 följande:

Åh du är tillbaka här! Undrade idag var du hade tagit vägen :)

Hänger här mest hela tiden men har inget att tillföra just nu för då säger folk bara att man är avundsjuk och är bitter ^^ Hoppas det går bra för dig :)
  • Pyret 85

Man får känna avundsjuka när andra plussar! Och man får känna sig bitter när mensen kommer. Så strunta fullständigt i folk som gnäller hit och dit!!

• Gummsan
    SecretlyMe skrev 2014-10-15 18:33:43 följande:
    Hänger här mest hela tiden men har inget att tillföra just nu för då säger folk bara att man är avundsjuk och är bitter ^^ Hoppas det går bra för dig :)
    Man får vara avundsjuk och känna sorgen när andra plussar! Vet själv känslan <3

Tog 11månader här. Men jag skulle inte ta åt mig. Klart man är glad för andra samtidigt som det känns skit att man själv inte får det där pluset. Kram.
  • SecretlyMe
    Gummsan skrev 2014-10-15 18:39:24 följande:

Man får vara avundsjuk och känna sorgen när andra plussar! Vet själv känslan <3

Tog 11månader här. Men jag skulle inte ta åt mig. Klart man är glad för andra samtidigt som det känns skit att man själv inte får det där pluset. Kram.

Klart man får vara avundsjuk och bitter, men jag vill inte vara en anledning till att stämningen dras ner här inne. Jag blir så glad att se er plussa, speciellt för dig nu när jag sett dig kämpa riktigt mycket. Men känns jobbigt nu för min egen del då jag är konstant rädd att det ska bara fel på nån utav oss. Kram på dig
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-15 18:35:52 följande:

Man får känna avundsjuka när andra plussar! Och man får känna sig bitter när mensen kommer. Så strunta fullständigt i folk som gnäller hit och dit!!

Håller absolut med, men man vill inte trampa nån på tårna. Alltid är det nån som tar åt sig.. ^^
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-15 18:33:43 följande:

Jag har ju fått många smällar med att att jag är avundsjuk, bitter och missunnsam när kag ventilerar mina känslor. Men det är ju alltid bara en eller två som tycker det, alla andra kan ju ändå förstå vilken sits man är, vi alla har ju varit där någon gång. :)

Med mig går det bra. Tidig ÄL så nu har vi schema-sexat klart. :)
Svar på tråden BIM September 2014