• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2014-10-16 00:02:00 följande:

Har börjat akupunktur idag för att få ordning på menscykel. Hon var så snäll förstående o kunnig, har hjälpt massa personet att bli gravida. Beroende på vart man är i mens cykeln får man specifik behandling. *hoppfull*

Så bra att du får hjälp. Hoppas du får ordning på din cykel snart! Kram
  • SRMmamma87
    NILE90 skrev 2014-10-15 19:25:34 följande:

Jag har ju fått många smällar med att att jag är avundsjuk, bitter och missunnsam när kag ventilerar mina känslor. Men det är ju alltid bara en eller två som tycker det, alla andra kan ju ändå förstå vilken sits man är, vi alla har ju varit där någon gång!

Det känns som om många som tyckte så har lämnat gruppen nu. Att vi som är kvar tillåter ALLA känslor. <3
  • Pyret 85

ÄL+6 idag och inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor. Fast ömma bröst kan ju lika gärna betyda att mensen är på gång.

• mystrollet

ÄL+5 idag. Inga större symptom förutom svullen tjejmage, pruttig och känns som om mensen ska komma när som.. :) spännande!

• blackpeach

Jag fiser så himla illa. Hoppas det är ett tecken annars får jag nog se över min kost! hihi

• Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-16 08:53:11 följande:

Lizzie hur har det gått för dig? <3

Jadu, jag vet faktiskt inte vad som händer med min kropp.. Blöder fortfarande och tog ett graviditetstest idag för att få se ett negativt test så att jag kan släppa det hela och gå vidare. Men testet visar ett tunt streck till så jag fattar ingenting. Har hört att genombrottsblödning inte är så ovanligt, men jag vet inte vad jag ska tro. Kanske bara har en riktigt otur med just dessa stickor. Kommer ta ett test i helgen igen så får vi se vad det visar <3
  • VioloLaviose
    Lizzie09 skrev 2014-10-16 10:36:24 följande:
    Jadu, jag vet faktiskt inte vad som händer med min kropp.. Blöder fortfarande och tog ett graviditetstest idag för att få se ett negativt test så att jag kan släppa det hela och gå vidare. Men testet visar ett tunt streck till så jag fattar ingenting. Har hört att genombrottsblödning inte är så ovanligt, men jag vet inte vad jag ska tro. Kanske bara har en riktigt otur med just dessa stickor. Kommer ta ett test i helgen igen så får vi se vad det visar <3
    Hur är blödningen? Som din mens eller annorlunda? Du kanske är låghormonare också. 
  • Charlie40
    Pyret 85 skrev 2014-10-16 09:07:47 följande:

ÄL+6 idag och inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor. Fast ömma bröst kan ju lika gärna betyda att mensen är på gång.

Äl+6 "sticker" i tuttarna mellan varven, pruttig ja med :) lotionsflytningar.
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2014-10-16 10:44:43 följande:
    Hur är blödningen? Som din mens eller annorlunda? Du kanske är låghormonare också. 
    Den är ungefär som en vanlig mens, fast mer klar röd/rosa och utan klumpar. Har inte heller haft någon mensvärk som jag brukar ha. Det skulle kunna vara så, eller så visar testen jättefel :(
Svar på tråden BIM September 2014