• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Om man inte har annat för sig så kan man ju sitta och böla för INGENTING? vad händer liksom?

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-17 14:54:05 följande:

Om man inte har annat för sig så kan man ju sitta och böla för INGENTING? vad händer liksom?

Hur mår du egentligen?
  • Pyret 85

Alltså nu inbillar jag mig säkert. Tog ju ett test förut (hållit mig 3 timmar) som visade negativt. Tog ett till test nu, mest för skojs skull efter att ha hållit mig 5 timmar. Och mina ögon ser ett svagt streck! Är det bara jag? Postar både originalet och redigerade.

• SecretlyMe

Jag ser på det redigerade, men ge det nån dag eftersom redigerat likväl kan vara ofärgat så att säga.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:13:01 följande:
    Hur mår du egentligen?
    grät en skvätt sen försvann det igen
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:16:10 följande:

Jag ser på det redigerade, men ge det nån dag eftersom redigerat likväl kan vara ofärgat så att säga.

ja ett streck är där alltså i verkligheten men svårt att se om det är rosa eller inte för det är SÅÅÅ svagt!
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-17 15:17:25 följande:

grät en skvätt sen försvann det igen

Syftade på allt som pågår. Du mår illa, har yrsel och gråter. Jag bortser från graviditet och frågar av sympati hur du mår rent psykiskt.

Nu hoppas jag ju givetvis att allt det här beror på graviditet men tycker att alla dessa fysiska symtom som du har kan vara lite väl tidigt för en graviditet. Inget illa menat alls, inte så att jag sitter och menar "du kan inte vara gravid, du bara inbillar dig" utan jag säger allt i ren omtanke. Hoppas du förstår vad jag menar.
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-17 15:19:00 följande:

ja ett streck är där alltså i verkligheten men svårt att se om det är rosa eller inte för det är SÅÅÅ svagt!

Då hoppas vi på starkare imorgon!!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 15:20:28 följande:
    Syftade på allt som pågår. Du mår illa, har yrsel och gråter. Jag bortser från graviditet och frågar av sympati hur du mår rent psykiskt.

Nu hoppas jag ju givetvis att allt det här beror på graviditet men tycker att alla dessa fysiska symtom som du har kan vara lite väl tidigt för en graviditet. Inget illa menat alls, inte så att jag sitter och menar "du kan inte vara gravid, du bara inbillar dig" utan jag säger allt i ren omtanke. Hoppas du förstår vad jag menar.
    Jag mår bra rent psykiskt. Men vem vet jag kanske är skengravid?
Svar på tråden BIM September 2014