BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
BIM OKTOBER
BIM NOVEMBER
Vi som plussat (med BF)Vad tror ni? Äl +8 slltså!
Små duster av yrsel, humöret är värre, jag har ont i brösten och ibland känner jag att något händer i tjejområdet. Annars som vanligt. Ska testa imorgon bitti
har alltid fått + på bim - 4 när jag varit gravid.
Hur känner du dig hittills?
Små duster av yrsel, humöret är värre, jag har ont i brösten och ibland känner jag att något händer i tjejområdet. Annars som vanligt. Ska testa imorgon bitti har alltid fått + på bim - 4 när jag varit gravid.
Små duster av yrsel, humöret är värre, jag har ont i brösten och ibland känner jag att något händer i tjejområdet. Annars som vanligt. Ska testa imorgon bitti
har alltid fått + på bim - 4 när jag varit gravid.
tänkte på det här med morgonurin. Det är ju för att man ska ha hållt sig lite längre eller? Men jag är ju alltid uppe minst en gång på natten och kissar så jag håller ju mig inte så mkt längre på natten än vad jag kan göra dagtid.
Lycklig! 
Lycklig!
Jag känner inte riktigt det där, jag känner mest att jag ska ta ett test för att få se ett minus, så jag kan sluta tänka på det sen
. Jag är inställd på minus... Förväntar mig inget annat... Jag kommer såklart bli rätt besviken om så är fallet. Men, då får iaf hjärnan frid hehe. Eftersom jag typ känner mig som vanligt så är det helt sanslöst om jag får ett plus haha
Spännande!
Tack!
ska som vanligt ta med ett CB digital...inte sådan med veckoindikator utan sådan som visar endast + eller -. Dom verkar bäst hehe
håller tummarna!