BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ååååh. Vaknar av brutalt illamående vilket betyder att jag inte åkte hem imorse. Jag har mina ältest hemma... Nackdelen med att bo på separata ställen. Aja, skiter sig väl denna gång oxå. Vi kan inte få barn.
Bim på onsdag
Ska testa imorgon på bim -4. Känner inte så mycket. Lite dragningar i livmoder som känns annorlunda
Andra dagen nu jag helt plötsligt blivit jätteyr. Även när jag bara legat ner i sängen.
Ååååh. Vaknar av brutalt illamående vilket betyder att jag inte åkte hem imorse. Jag har mina ältest hemma... Nackdelen med att bo på separata ställen. Aja, skiter sig väl denna gång oxå. Vi kan inte få barn.
Men är ni på samma ställe nu? I så fall är det väl bara att ligga på..det skiter sig inte alls denna gång. Positiva tankar nu :)
Ja, vi bor ju ihop fast på veckorna är jag i lägenheten jag har där jag jobbar :)
Har lite svårt för positiva tankar, därför jag försöker hålla mig undan tråden.
Äl +8 idag!
Tänkte faktiskt testa idag! ????