• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Gummsan skrev 2014-10-17 11:54:21 följande:

Tagna i samma urin. Graviditetskollens test ger jag ej mycket för alltså! phphA89ZW00917.jpg

Oj, jag har också bara Gravidkollens hemma. Kanske borde köpa hem något annat istället då :S
  • NILE90

Min temp har ju inte stigit sen jag fick ett positivt ÄL-test för ett par dagar sen, jag gjorde test dagarna efter som blev svagare och svagare och så gjorde jag ett test idag igen som är näst intill positivt igen, så jag tror jag hade positivt ÄLtest igår (eller i morgon) och att ÄL är idag i så fall.

Var nog apiforcen som triggade igång hormonerna där runt dag 8-11, slutade ju med de pillerna när jag trodde att jag hade haft ÄL.

Gjort är väl gjort, får se när mensen kommer nästa gång. :)

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-17 16:31:21 följande:

Min temp har ju inte stigit sen jag fick ett positivt ÄL-test för ett par dagar sen, jag gjorde test dagarna efter som blev svagare och svagare och så gjorde jag ett test idag igen som är näst intill positivt igen, så jag tror jag hade positivt ÄLtest igår (eller i morgon) och att ÄL är idag i så fall.

Var nog apiforcen som triggade igång hormonerna där runt dag 8-11, slutade ju med de pillerna när jag trodde att jag hade haft ÄL.

Gjort är väl gjort, får se när mensen kommer nästa gång. :)

Men vad struligt! Jag testade dag 11 och fick förvånansvärt starkt men negativt. Dag 13 såg likadan ut, dag 14 var starkare men dag 15 (igår) såg svagare ut... Hade väldiga ägglossningskänningar dag 14, var så pass att jag egentligen behövt alvedon..

Nu kan jag ju inte testa mer :p

Har ni ändå haft "regelbundet sex" nu de senaste dagarna även om det inte varit planerat? Jag hoppas nån spermie lyckats hitta ända fram och väntar på ägget nu.. :)
  • Charlie40
    Pyret 85 skrev 2014-10-17 15:44:03 följande:

Ja det ska bli allas vår tur nu tycker jag!! Jag har typ 10 personer (vänner och bekanta och föräldrar till barn på jobbet) som är gravida nu. Varav 2 står mig väldigt nära, min syster och en av mina bästa tjejkompisar. 

Tack! ja den sorgen man kände efter mf var inte att leka med. som tur är går det över. Kan inte ens föreställa mig hur det hade känts om jag var längre gången så tur ändå det hände när det hände.

Svärmor (som är medium) har berättat att samma själ kommer att komma till oss igen. Och detta kommer inte hända så länge sorgen efter mf finns kvar. Men det känner jag inte att den gör nu. Men vi får väl se.

Åh vad fint vi har förlorat två änglaflickor under ett år nu vem vet om ngn av dom kommer tillbaka. En fin tanke.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-17 16:42:46 följande:

Men vad struligt! Jag testade dag 11 och fick förvånansvärt starkt men negativt. Dag 13 såg likadan ut, dag 14 var starkare men dag 15 (igår) såg svagare ut... Hade väldiga ägglossningskänningar dag 14, var så pass att jag egentligen behövt alvedon..

Nu kan jag ju inte testa mer :p

Har ni ändå haft "regelbundet sex" nu de senaste dagarna även om det inte varit planerat? Jag hoppas nån spermie lyckats hitta ända fram och väntar på ägget nu.. :)

Vi har haft sex på dag 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 16. Är på dag 16 idag (hoppade på sambon direkt efter jobbet) Fick positivt ÄL test dag 11 och så gissar jag att det var positivt igår, eller i morgon, kanske. Så kommer vi väl ha sex nu lördag och söndag också så vi har väl täckt upp väldigt bra ändå. :)
  • NILE90

Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-18 09:41:24 följande:

Positivt ÄL-test idag och dipp i tempen så jag har väl ÄL i morgon. Blir nog ingen apiforce igen nästa månad. Om jag räknar med ÄL i morgon så har jag BIM runt 31/10 i alla fall. :)

fast jag fick pos ÄL-test och dippen samma dag som jag hade ÄL. 
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-18 09:42:38 följande:

fast jag fick pos ÄL-test och dippen samma dag som jag hade ÄL. 

Jaaa så kan det ju också vara, så jag hoppas ju såklart på tempökning i morgon. :)
  • Nostalgity

Vibrationer i tjejmagen, tycker det ömmar i bröstvårtorna och igår när jag var med en vän på krogen så började jag må illa som fan utav en kille som rökte e-cigg bredvid oss. Glömde köpa test, så imorgon bitti runt 8, då jäklar haha

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
Svar på tråden BIM September 2014