• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-10-19 08:51:33 följande:

Ingen graviditet här inte! Attans :-/

Åh :( hoppas på nästa gång!
  • Nostalgity

Min mens är oregelbunden så jag går ju efter appen p-tracker. Enligt den är jag på bim-3. Men har alltid fått plus, såhär tidigt. Dock varierar min cykel på 26 och 29 dagsr...om den är på 29 dagar denna månad så är jag alltså på bim-6 = för tidigt för att testa...haha, hoppet är det som lämnar en sist! Låter min räkning logisk? Tänker vänta en vecka nu för å se om mensen kommer

Jag är superfertil å vi hade sex, natten till äl-dagen.. bägge barnen gick på första. Jag hoppas de bara är för tidigt än hehe

SecretlyMe skrev 2014-10-19 09:06:20 följande:

Åh :( hoppas på nästa gång!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Malinbarre
    SecretlyMe skrev 2014-10-18 13:09:52 följande:

Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.

:( :( nej!! :( du kommer vara saknad här inne :( välkommen tillbaka när du vill! Vi finns här för dig! <3
  • Malinbarre
    Lizzie09 skrev 2014-10-18 12:33:35 följande:

Befarar att jag fick tidigt missfall i tisdags eftersom dagens test visar negativt. För teststrecket måste ju bli rosa, och mitt idag visar ett väldigt tydligt streck, men strecket är alltså Vitt. Antar att det är själva testlinjen man ser så himla tydligt? På bilden har testet torkat något, men ja, ni ser ju. Gravidkollens tester.. phpMpYf5A44919.jpg

Jag kommer inte lita på dessa tester igen, hade samma på mina. Men ta ett annat test för att vara helt säker! Beklagar om det är ett tidigt missfall!
  • SecretlyMe
    Malinbarre skrev 2014-10-19 11:23:46 följande:

:( :( nej!! :( du kommer vara saknad här inne :( välkommen tillbaka när du vill! Vi finns här för dig! <3

Tack <3
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-10-19 09:05:24 följande:
    Beklagar, hoppas det tar sig denna gång och att det stannar kvar hela vägen.

Hur känns det nu?
    Tack, ja jag vill så innerligt att det sätter sig nästa gång. Det är rätt tungt, men jag känner mig ändå okej. Blickar framåt och har bestämt mig för att köpa ÄL tester till nästa omgång för att vara extra säker på när ÄL sker också.

Hur är det med dig idag? Kram
  • Lizzie09
    Malinbarre skrev 2014-10-19 11:26:19 följande:
    Jag kommer inte lita på dessa tester igen, hade samma på mina. Men ta ett annat test för att vara helt säker! Beklagar om det är ett tidigt missfall!
    Nej inte jag heller, aldrig mer deras. Tog ett test idag också för att få slut på testerna från gravidkollen, och det visade negativt. Så nu blickar jag framåt och lägger all min energi på nästa ÄL :) Tack!
  • SRMmamma87

Så här såg det ut hos oss i dag morse! Såååå skönt att få det beträffat att jag har ÄL och att jag har den ungefär den tiden i månaden när jag trodde. Har ju bara testat med testlagrets stickor förut och inte fått så starka streck, så denna glada gubbe var verkligen välkommen! Nu blir det till att sexa till det så mycket vi orkar i dagarna. Håll tummarna att vi lyckas denna gången!

SecretlyMe - så otroligt tråkigt att höra att du har det jobbigt. Hoppas allt löser sig på bästa sätt. Kram!
Svar på tråden BIM September 2014