BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack, ja jag vill så innerligt att det sätter sig nästa gång. Det är rätt tungt, men jag känner mig ändå okej. Blickar framåt och har bestämt mig för att köpa ÄL tester till nästa omgång för att vara extra säker på när ÄL sker också.
Hur är det med dig idag? Kram
Hej!
Jag hoppar gärna in :) jag och min sambo är precis under vårat första försök. Hade min första beräknad ÄL den 12 oktober efter mina p-piller. Testade med testlagrets ägglossningstest, fick dock inga positiva resultat. Men redan den 11e kände jag i magen att jag fick ägglossning, brukar alltid och har alltid känt det. Bara 2 dagar efter började jag få en molande/ilande värk nere i magen, vilket jag har fortfarande. I går började jag bli öm i bröstvårtorna, i enbart dem och inte i brösten.
Kan även nämna att jag känner mig som en plufsig flodhäst, allt är jätte konstigt. Samtidigt kan det vara så att kroppen förbereder sig på en rejäl mens. Tycker dock det är lite konstigt att jag ska ha som mensvärk veckor innan plus ömma bröstvårtor vilket jag aldrig haft förut. Brukar bara kunna bli öm i brösten. Ååhh, det är så svårt, samtidigt vågar jag inte gå runt att hoppas :( jag har beräknad BIM den 26e, på söndag. Vad tror ni? Och om man är skengravid, hur beter sig kroppen då?
Jag hoppas mina nya tester kommit idag.
Ser jag i syne? 
Ser jag i syne?
Redigerat 
Ännu en redigerad 
Ser jag i syne?