BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ingen mens än men negativt test. Mensen kommer nog ikväll.
Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!!
Har ett önskemål till er med kassa test från graviditetskollen att maila dom. Tydligen är det bara jag och en till som har gjort det. Dom behöver veta hur många som är missnöjda. Kram på er. (Mina visade svagt medans cb visade starkt)
Åh, vad tråkigt att höra.. Vi får hoppas på att mensen inte dyker upp. Skulle den göra det så önskar jag dig lycka till nästa gång :)
Hade ägglossningen i söndags och det sticker väldigt mycket i äggstockarna idag. Som nålstick. Nu har jag åkt på en förkylning oxå och bara snorar. Höstdepp deluxe på det och jag och min partner har väl lyckats lugna ner oss nu. Vi får se hur det känns framöver, vi vill inte göra slut förrän vi försökt allt.
Tack igen för erat stöd. Jag går in här varje dag för det är så förbannat skönt att få kliva in i denna atmosfär och bara glömma. Tack för att ni finns <3
Jaha? Nu har jag plötsligt "Bygga-brosekret"sekret?? Tappen är låg och öppen dessutom, men hade temphöjning idag så äl borde stämma med testerna. Varför händer det här??
Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!! 
Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?
Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?