• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-24 11:11:59 följande:
    Bra såklart
    Vi får väl se vart det slutar, hoppas bara den håller sig där uppe bra många dagar till. 
  • Ellonbellon

Idag har jag inte känt mycket, och tempen gick ned en del (men kände mig frusen igår så kan ha haft lite feber eftersom den tog ett rejält hopp uppåt).

Men nu på eftermiddagen är jag illamående, yrslig och har fått värk i ryggen... Dock har mensvärken försvunnit (för idag i alla fall). Jaja, får väl se om en vecka om det är kroppens nya sätt att håna mitt psyke!

• Pyret 85
    mystrollet skrev 2014-10-25 08:59:43 följande:

Helt otroligt! 2a försöket! :D

plussat??
  • Charlie40

Bim idag eller imorgon. Negativt cb igårkväll. Idag gick tempen upp från att ha stått på 36.8 flera dagar till 37. Ingen mens i sikte. Kan man få negativt dagen innan bim om man är gravid?!? Känns som kroppen lurar mig nu :(

• Pyret 85
    Charlie40 skrev 2014-10-25 09:33:11 följande:

Bim idag eller imorgon. Negativt cb igårkväll. Idag gick tempen upp från att ha stått på 36.8 flera dagar till 37. Ingen mens i sikte. Kan man få negativt dagen innan bim om man är gravid?!? Känns som kroppen lurar mig nu :(

Har hört om folk som inte plussat förrän BIM+10 så hoppet finns där tills mensen kommit! Håller alla tummarna!
  • Malinbarre
    josephiine skrev 2014-10-24 09:56:14 följande:
    Hon är en okänd människa jag haft kontakt med på ett forum på ifokus, och jag tror hon har fått fast smiley. Hon är iallafall gravid nu och därför fick jag testen :)
    Då är det ingen fara :) då börjar den om och mäter dina hormon istället. Hur har det gått? :) jag gillar dessa jätte mycket, jag blev gravid med hjälp av dessa i juli :) och hoppas på dom igen, men bara blinkande smiley hittills.
Svar på tråden BIM September 2014