• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Ellonbellon

Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.

Nåväl... på fredag får jag väl antagligen en sänkt temperatur, men hoppas inte!

Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-27 10:31:32 följande:
    Din är ju stadig så tror inte du behöver vara orolig. :)
    Vi får väl se, förra månaden var den ju också ganska hög men störtdök samma dag som mensen kom. 

Men jag har en bra magkänsla om denna månad. Sambon var uppe hos sin familj i helgen och hans mormor hade frågat svärmor om jag var gravid för hon hade det på känn. Så han blev ju förhörd så fort han klev innanför dörren. 
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-27 10:49:14 följande:

Vi får väl se, förra månaden var den ju också ganska hög men störtdök samma dag som mensen kom. 

Men jag har en bra magkänsla om denna månad. Sambon var uppe hos sin familj i helgen och hans mormor hade frågat svärmor om jag var gravid för hon hade det på känn. Så han blev ju förhörd så fort han klev innanför dörren. 

Du ser då :)
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 10:47:57 följande:

Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.

Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(

Att det kan vara så mycket som påverkar tempen ändå. Jag tempar aldrig samma tid varje morgon utan tar den när jag vaknar - det stämmer ändå alltid för mig. Hade 37.3 i lördags men vi drack på fredagen och vad jag läst mig till ökar värmen i kroppen av alkohol. I söndags låg den på 37.1 och idag 36.8 och då jag är på bim-4 känns det som att jag kan garantera att Jag inte är gravid. Har inte haft några symtom alls, inte skengravid what so ever. Haft molvärk som varken liknat ägglossning eller mens så lite hopp kom ju.

Hoppas det går bättre för dig denna gång, håller tummarna hårt för dig nu!
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 10:47:57 följande:

Vi håller hoppet uppe tills mensen kommer :) 
  • Ellonbellon

Ja, hoppas gör men ju varje månad. Hahaa! Bara fyra dagar kvar nu. Men ska inte testa!! Känns mindre än andra månader så känner inget behov... Än.... ????

• blackpeach

Hej har sörjt färdigt mensen nu! Ny bim 20/11 om nån vill lägga till? Fjärde riktiga försöket nu.

• Planritning
    Annalouise skrev 2014-10-27 08:44:34 följande:

Ser jag två streck eller?!?!?!

Jag ser också!! Grattis!!!
  • fkh

Kanske dum fråga men jag är inte så bevandrad i den här världen; varför kollar ni tempen? Ska man ha högre temp när man är gravid eller?

Svar på tråden BIM September 2014