BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.
Nåväl... på fredag får jag väl antagligen en sänkt temperatur, men hoppas inte!
Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(
Vi får väl se, förra månaden var den ju också ganska hög men störtdök samma dag som mensen kom.
Men jag har en bra magkänsla om denna månad. Sambon var uppe hos sin familj i helgen och hans mormor hade frågat svärmor om jag var gravid för hon hade det på känn. Så han blev ju förhörd så fort han klev innanför dörren.
Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.
Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(
Ja, hoppas gör men ju varje månad. Hahaa! Bara fyra dagar kvar nu. Men ska inte testa!! Känns mindre än andra månader så känner inget behov... Än.... ????
Hej har sörjt färdigt mensen nu! Ny bim 20/11 om nån vill lägga till? Fjärde riktiga försöket nu.
Ser jag två streck eller?!?!?!
Ser jag två streck eller?!?!?!
Kanske dum fråga men jag är inte så bevandrad i den här världen; varför kollar ni tempen? Ska man ha högre temp när man är gravid eller?