• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90

Blir lite trött på mig själv, och kanske lite besviken, på att jag sätter upp en massa små delmål om när jag hoppas vara gravid. Första var efter semestern, men det blev ju inget med det. Andra var när jag fyller år, men nu sitter jag här på min födelsedag och känner mig så ogravid som man bara kan. Mitt tredje mål är väl julafton, men det kommer väl gå pt pipsvängen det med bara för att...

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-23 05:44:06 följande:

Blir lite trött på mig själv, och kanske lite besviken, på att jag sätter upp en massa små delmål om när jag hoppas vara gravid. Första var efter semestern, men det blev ju inget med det. Andra var när jag fyller år, men nu sitter jag här på min födelsedag och känner mig så ogravid som man bara kan. Mitt tredje mål är väl julafton, men det kommer väl gå pt pipsvängen det med bara för att...

Grattis på födelsedagen! Men man kan ju faktiskt känna sig ogravid fast att det tagit sig! Håller alla tummar!! Kram <3
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-23 06:40:15 följande:

Grattis på födelsedagen! Men man kan ju faktiskt känna sig ogravid fast att det tagit sig! Håller alla tummar!! Kram <3

Till skillnad från alla andra månader så känner jag ingenting, inte ens lite molvärk som jag brukar ha till och från hela tiden. Nej fy sjutton vad jag blir trött på mig själv, ska sluta sätta upp en massa delmål, blir ju ändå bara besviken. :P

Men tack i alla fall :)
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-23 07:09:23 följande:
    Till skillnad från alla andra månader så känner jag ingenting, inte ens lite molvärk som jag brukar ha till och från hela tiden. Nej fy sjutton vad jag blir trött på mig själv, ska sluta sätta upp en massa delmål, blir ju ändå bara besviken. :P

molvärk hade jag inte heller innan jag plussade. kom först igår och då bara en liiiten stund.
  • namnlös123

Det fungerar inte för mig att lägga in bilder iaf, laddade ner nått som hette typ familjeliv gravidkollen, den enda app jag hittade

Pyret 85 skrev 2014-10-22 17:08:28 följande:

familjeliv ny

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-10-23 07:22:32 följande:
    molvärk hade jag inte heller innan jag plussade. kom först igår och då bara en liiiten stund.
    Hade du några symptom? :) 
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-23 07:09:23 följande:

Det blir väl som för Bebben - hon hade inga symtom alls innan hon plussade :)

Grattis på födelsedagen <3
  • SecretlyMe
    namnlös123 skrev 2014-10-23 09:49:26 följande:

Det fungerar inte för mig att lägga in bilder iaf, laddade ner nått som hette typ familjeliv gravidkollen, den enda app jag hittade

Jag sitter via Chrome på telefon, för familjelivs mobilsida. Längst ner, under "skicka svar", finns knappen "Lägg till bild - välj filer"
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-23 10:09:22 följande:
    Det blir väl som för Bebben - hon hade inga symtom alls innan hon plussade :)

Grattis på födelsedagen <3
    Alla skengravid-symptom kommer väl nästa vecka, vore så himla skönt att slippa allt med symptom bara så man slipper ha för höga förväntningar. :P

Tack så mycket :) 
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-23 10:12:13 följande:

Alla skengravid-symptom kommer väl nästa vecka, vore så himla skönt att slippa allt med symptom bara så man slipper ha för höga förväntningar. :P

Tack så mycket :) 

Förstår känslan :p min temp andra månaden i rad vägrar gå över 36.9. Så förhoppningsvis kan jag släppa det här med att bli gravid och hoppas vara det runt jul osv :p slipper man ligga och kräkas på julafton oxå ;)
Svar på tråden BIM September 2014