BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Blir lite trött på mig själv, och kanske lite besviken, på att jag sätter upp en massa små delmål om när jag hoppas vara gravid. Första var efter semestern, men det blev ju inget med det. Andra var när jag fyller år, men nu sitter jag här på min födelsedag och känner mig så ogravid som man bara kan. Mitt tredje mål är väl julafton, men det kommer väl gå pt pipsvängen det med bara för att...
Blir lite trött på mig själv, och kanske lite besviken, på att jag sätter upp en massa små delmål om när jag hoppas vara gravid. Första var efter semestern, men det blev ju inget med det. Andra var när jag fyller år, men nu sitter jag här på min födelsedag och känner mig så ogravid som man bara kan. Mitt tredje mål är väl julafton, men det kommer väl gå pt pipsvängen det med bara för att...
Grattis på födelsedagen! Men man kan ju faktiskt känna sig ogravid fast att det tagit sig! Håller alla tummar!! Kram <3
Det fungerar inte för mig att lägga in bilder iaf, laddade ner nått som hette typ familjeliv gravidkollen, den enda app jag hittade
familjeliv ny
Till skillnad från alla andra månader så känner jag ingenting, inte ens lite molvärk som jag brukar ha till och från hela tiden. Nej fy sjutton vad jag blir trött på mig själv, ska sluta sätta upp en massa delmål, blir ju ändå bara besviken. :P
Men tack i alla fall :)
Det fungerar inte för mig att lägga in bilder iaf, laddade ner nått som hette typ familjeliv gravidkollen, den enda app jag hittade
Alla skengravid-symptom kommer väl nästa vecka, vore så himla skönt att slippa allt med symptom bara så man slipper ha för höga förväntningar. :P
Tack så mycket :)