BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Kurvan fortsätter gå uppåt, men jag väntar fortfarande på någon dipp, den kommer väl lagom till nästa fredag. 
Åh vilken fin kurva. Nin temp dippade lite dagen innan och samma dag som jag plussade. Positiva tankar nu!
Grattis!!! :)
Bim idag! Igår kom det bruna flytningar. Idag har det inte kommit något direkt. Hoppas att det inte tar fart! :)
ÄL +6 idag... Denna väntan är då grymt jobbig alltså...
Jag har BIM idag, hade mensvärk i onsdags och torsdags men det var lugnare i fredags. Igår och idag har jag haft molande värk i magen. Dock ingen mens än? Fick ägglossning 1 dag tidigare än beräknat så kan tänka mig att mensen borde ha kommit igång igår. Testade mig i morse med testlagrets gravtest, dock negativt :( Men jag har vita/genomskinliga, vattniga flytningar. Sådär så att det "rinner" till ibland. Känns som att det är mensen som kommer så får springa på toa stup i kvarten. Någon som varit med om något liknande? Kan det vara tecken på graviditet? Wooaa, gått och nojat över den här mensen i flera dagar nu och så kommer den inte. Jobbigt om den kommer senare än beräknat :(
Jag har BIM idag, hade mensvärk i onsdags och torsdags men det var lugnare i fredags. Igår och idag har jag haft molande värk i magen. Dock ingen mens än? Fick ägglossning 1 dag tidigare än beräknat så kan tänka mig att mensen borde ha kommit igång igår. Testade mig i morse med testlagrets gravtest, dock negativt :( Men jag har vita/genomskinliga, vattniga flytningar. Sådär så att det "rinner" till ibland. Känns som att det är mensen som kommer så får springa på toa stup i kvarten. Någon som varit med om något liknande? Kan det vara tecken på graviditet? Wooaa, gått och nojat över den här mensen i flera dagar nu och så kommer den inte. Jobbigt om den kommer senare än beräknat :(
Har haft precis så i två av de sex månader jag mätt min mens. Har gått över 3 respektive 4 dagar med mensen, förhoppningarna stiger, vattniga/rinninga flytningar och sedan blev jag så mkt mer besviken när mensen tillslut kom.
Jag har dock hört att vita/vattniga flytningar kan vara tecken på graviditet, så ge inte upp hoppet!
BIM OKTOBER
BIM NOVEMBER
Vi som plussat (med BF)