BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Har haft mensvärk sedan äl+3, vilket jag aldrig haft förr. Och så mådde jag väldigt illa i natt. Var dock illamående i tre veckor förra omgången (från äl till slut på mens), det var svagare än i natt, men vågar inte hoppas.
Blir lite tveksam till att känna något redan efter 3 dagar, men man levar ju på hoppet dessa två veckor, och även om jag blir besviken varje gång så tycker jag att det är lite mysigt att vara "kanske gravid" :)
Då är vi 4 st som har BIM den 31/10. Hoppas alla får ett fint plus! :)
Brukar ha 14 dagar, i alla fall de senaste gångerna. :) Har oregelbunden mens men gissar att lutealfasen är 14 dagar oavsett.
Du då?Åh, vad kul! Känner du något?
Men 12 dagar är väl det allra bästa har jag för mig att jag har läst? För ägget alltså... och kanske också för förståndet :D
Men 12 dagar är väl det allra bästa har jag för mig att jag har läst? För ägget alltså... och kanske också för förståndet :D
Ömma bröstvårtor.
Jag fick plus igår och testade med CB digitala på eftermiddan idag och de visade gravid 1-2 och jag har inga symtomer alls för att jag skulle vara gravid . Så nog ska man hålla hoppet uppe även fast man inte har några symtomer :) Lyckospark till alla som kämpar och försöker ! .