• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-04 14:01:10 följande:

Pyret - Hoppas hoppas hoppas att det bara är sköra slemhinnor. Och hoppas att testet visar 2-3 för att det inte var morgonurin och att du är precis på övergången till 3+. Önskar jag kunde krama om dig nu. <3

<3
  • Milie
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 13:54:37 följande:
    Jag är i v. 7 nu enligt sista mensen. Men ÄL va ju lite senare än beräknat. Jag har bara tagit ett digitalt innan så jag vet ju inte. Men så länge jag inte störtblöder så försöker jag hålla modet uppe. Hoppet är det sista som överger en!
    Men om man räknar att ägglossningen är v 2+0, vad är du i för vecka då? Jag tycker det låter lovande att du inte tidigare sett "3+". Då kan det ju vara så att du är i övergången. Annat är det ju om du tidigare haft 3+ och sen får 2-3 igen.

Hoppas allt går bra!
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-11-04 14:43:26 följande:

Pyret: Håller tummarna att det inte kommer mer blod. <3

Tack <3
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-11-04 14:46:11 följande:
    Men om man räknar att ägglossningen är v 2+0, vad är du i för vecka då? Jag tycker det låter lovande att du inte tidigare sett "3+". Då kan det ju vara så att du är i övergången. Annat är det ju om du tidigare haft 3+ och sen får 2-3 igen.

Hoppas allt går bra!
    Då ska jag bara i v. 5+4. Just mensvärken i samband med blödningen oroar mig. Hade jag bara haft blödningen ensam så hade jag inte varit lika orolig.
  • Milie
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 14:50:06 följande:
    Då ska jag bara i v. 5+4. Just mensvärken i samband med blödningen oroar mig. Hade jag bara haft blödningen ensam så hade jag inte varit lika orolig.
    Värken kanske kommer av oron? Jag hoppas verkligen på det bästa. Man kan ju inte oroa bort en graviditet, så jag hoppas verkligen att det går bra för dig och att dina symtom har andra orsaker.
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-11-04 15:01:25 följande:
    Värken kanske kommer av oron? Jag hoppas verkligen på det bästa. Man kan ju inte oroa bort en graviditet, så jag hoppas verkligen att det går bra för dig och att dina symtom har andra orsaker.
    Tack <3
  • EmmaK1
    Vickylee skrev 2014-11-04 06:24:17 följande:

Det var visst ett streck igår!!:D

Grattis :D
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 14:50:06 följande:
    Då kan det ju faktiskt vara därför du får 2-3 (+ att det inte är morgonurin :)) jag skulle absolut räkna från äl och inte första dagen på mensen! :) i detta fall är det ju bättre att du är i 5+4 :) håller tummarna!
  • fantasifull
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 10:57:07 följande:

Just nu håller jag på att gå isönder av oro. Jag har inte märkvärt ont, utan bara liiiite molvärk ut mot ljumskarna. Och blöder inte jättemkt utan bara rosa på pappret när jag torkar mig men det var så det började sist också.

Så har det varit för mig i 13v från och till. Så länge det är rosa och endast på pappret när du torkat dig behöver du nog inte vara orolig, det började lika för mig vid mitt MA, dock var det brunare den gången. Har varit på kk 2ggr för vul och dom har sagt både gångerna att det är bra så länge det bara är vid toalett besök, blir det mer skulle jag ringa kk. Om du bekräftat att du är gravid. Lycka till!
Svar på tråden BIM September 2014