• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Kissemiss
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 11:45:15 följande:

Har pratat med min BM och hon sa till mig att vila och avvakta och se vad som händer under kvällen. Och blev det värre skulle jag ringa gynakuten. Jag har varit och köpt ett digitalt  test just för att se så hgc-nivån stigit som den ska. Eftersom jag inte har ont så känner jag mig lite lugnad för tillfället iaf. Men händer det så händer det liksom. Ska vara hemma imorgon också för att vila mig.

Jag hade rosa på pappret i många veckor, aldrig klarrött. Gynakuten sa att det kan komma rosa bara man nyser för att slemhinnorna är så känsliga!
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 11:45:27 följande:

Tack för stödet tjejer <3

Åh Pyret <3 håller tummarna för en ofarlig blödning <3
  • Pyret 85

Tror tyvärr det är kört, testet borde visa 3+ vid detta laget. Har börjat få ont i magen nu med.

• Kissemiss
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 12:48:02 följande:

Tror tyvärr det är kört, testet borde visa 3+ vid detta laget. Har börjat få ont i magen nu med.

Jag fick 3+ på det där i vecka 5
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 12:48:02 följande:

Tror tyvärr det är kört, testet borde visa 3+ vid detta laget. Har börjat få ont i magen nu med. phpnvLwOa83334.jpg

Åh nej vad tråkigt :( Stor kram till dig!
  • Milie
    Kissemiss skrev 2014-11-04 13:12:46 följande:
    Jag fick 3+ på det där i vecka 5
    Varför skriver du ett sånt konstigt svar? Att få 3+ i vecka 5 är ju precis vad man ska få enligt förpackningen. Pyret är i vecka 6 tror jag.

Pyret: Har du tidigare fått 3+? Jag låg däremot en vecka "efter" med de där testen, har jag för mig. 
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-11-04 13:28:34 följande:
    Varför skriver du ett sånt konstigt svar? Att få 3+ i vecka 5 är ju precis vad man ska få enligt förpackningen. Pyret är i vecka 6 tror jag.

Pyret: Har du tidigare fått 3+? Jag låg däremot en vecka "efter" med de där testen, har jag för mig. 
    Jag är i v. 7 nu enligt sista mensen. Men ÄL va ju lite senare än beräknat. Jag har bara tagit ett digitalt innan så jag vet ju inte. Men så länge jag inte störtblöder så försöker jag hålla modet uppe. Hoppet är det sista som överger en!
  • SecretlyMe

Pyret - Hoppas hoppas hoppas att det bara är sköra slemhinnor. Och hoppas att testet visar 2-3 för att det inte var morgonurin och att du är precis på övergången till 3+. Önskar jag kunde krama om dig nu. <3

Svar på tråden BIM September 2014