BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gokväll tjejer! Vet ni om man kan ha haft ägglossning även fast man inte fått teststrecket riktigt lika starkt som kontrollstrecket på testerna? Brukar märka när jag har ÄL, men är osäker denna månad. Tror det är ÄL-testerna som får mig att tvivla då de inte visat jättestarkt på ägglossningsdagen. Tycker att jag har känt av ÄL något, dock inte lika starkt som vanligt. Lite lagom förvirrad :)
Ingen som kan tänka sig veta? :)
Tack! Ska ta ett digitalt imorgon bitti :)
Några erfarenheter?
Enligt en app, ska jag ha äl imorgon.
Igår och idag har jag haft äl sekret och igår kväll samt i morse hade jag ont/öm i det området vid äggstockarna etc... Nu efter några timmar är det nästan borta.
Kan det vara så att jag bara var öm efter att jag kände på livmodertappen eller kan de varit så att det var äl?
Isåfall..om de var äl..hur stor chans är det att bli gravid om vi sexar ikväll?
Några erfarenheter?
Enligt en app, ska jag ha äl imorgon.
Igår och idag har jag haft äl sekret och igår kväll samt i morse hade jag ont/öm i det området vid äggstockarna etc... Nu efter några timmar är det nästan borta.
Kan det vara så att jag bara var öm efter att jag kände på livmodertappen eller kan de varit så att det var äl?
Isåfall..om de var äl..hur stor chans är det att bli gravid om vi sexar ikväll?
Då kanske det är bäst jag hoppar på karln när han kommer hem vid 23 ikväll då? Hehe
Jo jag har också hört det där om sista dagen med sekret...men vet ju inte om jag kommer ha äl sekret imorgon också. karln sover hemma inatt men åker tillbaka imorgon bitti till sitt jobb tills helgen :-/
Det låter ju som att äl skulle kunna ha varit idag :) ägget lever ca 24 h så om ni sexar ikväll finns det ju absolut en chans! :) äl sker på sista dagen med sekret om jag inte minns fel!
Då kanske det är bäst jag hoppar på karln när han kommer hem vid 23 ikväll då? Hehe
Jo jag har också hört det där om sista dagen med sekret...men vet ju inte om jag kommer ha äl sekret imorgon också. karln sover hemma inatt men åker tillbaka imorgon bitti till sitt jobb tills helgen :-/